/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tekst til magi i luften
Fra : jensbo
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 20-07-04 15:28

Er der nogen som har, eller ved hvor jeg kan finde teksten til "Magi i luften"?

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-07-04 15:37

lige lidt mere info om sangen tak

Kommentar
Fra : jensbo

Dato : 20-07-04 16:51

Det er Halberg/Larsen Band der har skrevet nummeret

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-04 21:02

Det ser ikke ud til at den findes på indernet - men på http://www.bibliotek.dk hvor man kan bestille bøgerne hjem til sit eget bibliotek, fandt jeg sangen i et nodehæfte: http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa_folk&field1=lfc&term1=Halberg+Poul&term7[]=sp%3Ddan&term8[]=ma%3Dmu&start=1&step=1&element=L

Det eneste du skal bruge er dit lånerkortnummer og din kode, så har du det 1 - 2 uger senere.

Godkendelse af svar
Fra : jensbo

Dato : 21-07-04 08:42

Tak for svaret Karl_Smart.

Jeg havde brugt lang tid på nettet, men havde ikke tænkt på bibliotekerne.

Tak skal du ha

Jensbo

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 21-07-04 13:44

Det var så lidt!