/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tomat vækstkode
Fra : ZubZeroDk
Vist : 721 gange
60 point
Dato : 23-06-02 20:03

Er der en der har nogle vækstkoder til tomat spillet ???
( www.tomatketchup.dk )
Vil gerne have så mange så muligt

Kommentar
Fra : Lotte1

Dato : 24-06-02 07:34

538kdz7316

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 24-06-02 09:46

Dette spørgsmål er stillet før i samme emne! Men svarret kan gentages: Der findes kun fire forskellige vækstkoder til tomatplantespillet fra Beauvais! Det er dårligt, men der er altså ikke lavet flere. Mange kommer til at tro, at de koder, som man får, når man sender et tip til andre, også er vækstkoder, men det er det ikke!! Det er startkoder og virker derfor kun til den plante, som bliver startet fra mailen, hvor den kom i! Men du må da gerne få de vækstkoder, der er:

265iop9215
538kdz7316
156xup5495
827lmw3346

Som sagt er der desværre ikke flere! Men køb svaret til spørgsmålet "vækstkode til tomatplante" i andet fritid fra FruSkrap den 19. marts! Der er stadig ikke flere koder der virker, men der er en masse, som har skrevet startkoder ind, som altså ikke virker! Hvis du ikke tror på mig, kan du jo prøve dem ;)

Den kode, som e.p. sendte ind, virker for resten ikke!

Held og lykke med spillet!

Hilsen Sorceror!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-06-02 11:06

14 dage efter jeg var igang med tomat spillet brugte jeg denne kode.....?????????????????? så det forstår jeg da intet af......
Jeg kan dog kun sige at du er meget meget forkert på den !!!!!

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-06-02 11:07

Hov Sorceror.....jeg bemærkede lige at den kode jeg har skrevet, er blandt dem du også har skrevet !!!!

Kommentar
Fra : Rendse

Dato : 24-06-02 11:20

Her er alle de vækstkoder jeg kender til tomatplantespillet:

538kdz7316

156xup5495

827lmw3346

265iop9215

52of8yq7cf2

qytdfcqqyrf

7mnfkyoj

dametfr532

ktd9rm5p

Er ikke sikker på om de alle virker...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-06-02 08:01

e.p.>> Din kode er skrevet forkert,---du har tastet lille" i " det skal være stort "I " --deraf misforståelsen !!

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Sorceror

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-02 09:55

Undskyld e.p., selvom din kode var tastet lidt forkert, var den dog (næsten) rigtig :) ! Sorry!! Men det skal nu ikke være et stort "I" men et lille "L".

Som sagt, der findes kun fire. Vækstkoderne kan kendes på, at de har ti karakterer og de tre midterste er bogstaver. Alle andre er som sagt startkoder.

Hilsen Sorceror!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-06-02 09:44

"ZubZeroDk" <ZubZeroDk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:M_nR8.83344$N46.2265333@news010.worldonline.dk...
> Er der en der har nogle vækstkoder til tomat spillet ???
> ( www.tomatketchup.dk )
> Vil gerne have så mange så muligt

Der findes kun 4 koder og dem får du her
827lmw3346
538kdz7316
156xup5495
265iop9215

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 26-06-02 12:31

Nu tror jeg, at det er ved at være slået fast! :)