/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
svchost fejl
Fra : neva
Vist : 327 gange
40 point
Dato : 20-07-04 09:47

Jeg har efterhaanden laest mange forklaringer paa aarsagen til svchost fejl, nu efterlyser jeg nogle gode tips til hvordan jeg skaffer mig af med denne uheldige reaktion, der bl.a. medfoerer at mange links ikke virker fra div. hjemmesider samt at copy funktionen heller ikke virker foer jeg har genstartet computeren.
Efter adskillige test er jeg sikker paa at der ikke er tale om virus.

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 40 point
Dato : 20-07-04 12:57

Prøv med en reparation af XP installationen...

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 20-07-04 17:32

Når du nu er sikker på at det ikke er snavs(virus/orm), så prøv:

klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler

Godkendelse af svar
Fra : neva

Dato : 20-07-04 20:11

Tak for svaret Harlekin, men jeg bruger Windows 2000 som jeg har opdateret og det hjalp ikke. Har også forsøgt at scanne uden held.

Kommentar
Fra : neva

Dato : 20-07-04 20:29

Vedr. svchost fejl: specielt til Arlet: Jeg har proevet SFC /scannow (med Windows CD'en isat) men det hjalp desvaerre ikke