/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ledningsdiagram til sonic.
Fra : kleinsmeden
Vist : 2687 gange
100 point
Dato : 20-07-04 09:38

Hej rødder.

Jeg skal kigge lidt på min lillebrors sonic. Den lokale cykelsmed kunne ikke lave den, men mente at der var noget galt med ledningsnettet. Og da jeg ved et hurtigt kig kunne se et par løse ledninger iden stik i enden, vil jeg nok give ham ret. Jeg ville så lige tjekke, om nogle skulle have byttet rundt på noget. Men jeg kan ikke findet nogle diagrammer over ledningsnettet....Så er der nogle som kan smide et link, ville jeg blive meget glad !!!

Hygge !!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-04 13:26

i emne skriver du: Aprilia Sonic 50 i: http://bibliotek.dk/
Så lån den bog, der er ledningsdiagram.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kleinsmeden

Dato : 20-07-04 18:00

Ja så får jeg følgende :

Du har søgt på: emne=Aprilia Sonic 50
Der blev ikke fundet nogen poster der matcher din søgning

Her er nogle muligheder for at forbedre søgningen:
stavede du rigtigt? - du kan undertiden få hjælp ved at bruge Slå op i register
skrev du et ord i Emne? - prøv i stedet at skrive ordet i Fritekst
sæt evt. spørgsmålstegn efter første del af ordet: indianer?
hvis du har markeret i Materiale, Sprog, Udgivelsesår - prøv at undlade disse betingelser.
Tilbage og prøv igen

Hvilket jeg desværre ikke kan bruge til meget, men tak for linket, det kan måske bruges en anden gang !!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-07-04 18:06

OK så i titel skriv: Aprilia Sonic
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kleinsmeden

Dato : 20-07-04 19:19

prøvede bare lige hurtigt inden jeg skulle spise, men har fundet den. Desværre er den udlånt, og reserveret 2 gange før jeg kan komme til

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-07-04 19:49

Surt, så må du ned til en forhandler af sonic, og bede om en kopi af diagramsiden, det kan jo være du bliver en god kunde ved ham.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kleinsmeden

Dato : 22-07-04 22:04

Jeg har nu fundet et sted at downloade en brugermanual !! Men tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : kleinsmeden

Dato : 22-07-04 22:04

Jeg har nu fundet et sted at downloade en brugermanual !! Men tak for hjælpen....

Godkendelse af svar
Fra : kleinsmeden

Dato : 22-07-04 22:05

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-04 22:36

Selv tak.
Hvor kunne du downloade den manual?
Aprilia er også nævnt her: http://www.scooter-planet.dk/Tuning.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bmn1642

Dato : 19-12-04 21:38

Ja - øv jeg kiggede på siden fordi jeg også maangler ledningsdiagrammet - hvor kan man downloade det

Kommentar
Fra : kleinsmeden