/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke!
Fra : Skovheksen
Vist : 458 gange
20 point
Dato : 19-07-04 21:16

Hej med jer! - Jeg har forsøgt mig med to spørsmål og det har jeg fået løst ad anden kanal, men jeg er positivt overrasket over systemet!. - Jeg vil dog meget gerne, om I vil sende mig en "how-to-do" på, hvordan jeg "afslutter" eller lukker!. På forhånd: Tak og god sommer! - Med venlig hilsen fra Skovheksen!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 19-07-04 21:18

Du vælger : 'Accepter svar' her >------------------------------------------------------------------------------------------------------^

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nelle23

Dato : 19-07-04 21:19

når du åbner et af dine egne spørgsmål står der " accepter som svar" i højre side oven over den enkelte kommentar den klikker du bare på så giver resten sig selv

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-07-04 21:19

Ovenover en kommentar står der i højre side "accepter som svar" (eller noget i den retning). Den trykker du på ved den, du synes har den besvarelse, der kommer tættest på det rigtige svar.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-07-04 21:20

Ja, som Molo siger er det oven over svaret. Men Molo har ikke brug for 20 sølle point, så du skal bare acceptere ved mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 21:20

Når du læser de kommentarer der er kommet på dit spørgsmål, er der på linien over hver kommentar skrevet ude til højre med småt: accepter som svar.
Det svar der passer bedst, klikker du på accepter.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-07-04 21:20

der var du sgu hurtigere end mig molo jeg fik logget mig ind på konens profil (nelle23)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 21:22

Det gør du blot ved den kommentar du finder hjalp dig bedst på vej med løsningen af dit problem.

Læs også : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#10

..og : http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-04 21:35

Det er da utroligt så tit det spørgsmål kommer!! Hvor svært kan det være?? at trykke på accepter som svar!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-04 21:38

Skovheksen
Der står ikke skrevet nogen steder at et spørgsmål skal lukkes. Hvis du i de spørgsmål, som du har stillet, ikke har fået et konkret svar, kan du lade spørgsmålet stå åbent.
Brugerne på kandu er efterhånden ved at lave deres egne regler, som du ikke behøver at følge.

Hvis du vil lukke dit spørgsmål, så er det korrekt, som molokyle skriver.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 21:39

grethes -> Man skal kravle, før man ka' gå

Når først man har fået det lært ..er det ikke længere så svært

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-04 21:43

molo -> synes bare jeg har set det samme stillede spørgsmål, ved snart ikke hvor mange gange den sidste tid. Mon alle får det lært?

Grethe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 21:45

I forlængelse af ans' kommentar kan du jo altid prøve at forhøje pointtallet. Det bringer dit spørgsmål 'til tops' (øverst på listen af ubesvarede spørgsmål) i den kategori, hvori det hører hjemme. Det kommer dog ikke øverst i : 'Seneste 25', ..kun på spørgsmål kategoriens 'hovedside'.

Alternativt kan man stille et nyt spørsmål i samme kategori og henvise til det oprindelige spørgsmål med et link til dette. Der kommer jo hele tiden nye brugere til, som måske kan svare på et spørgsmål, ingen andre brugere hidtil har kunne finde løsningen på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 21:47

grethes -> Det generer bestemt ikke mig at løse nye brugeres problemer med at bruge Kandu.dk. Orker man ikke at gentage forklaringen, lader man blot være at deltage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 21:51

Dette får mig til at gøre Skovheksen opmærksom på, at der øverst til højre på siden er et søgefelt. Har man et spørgsmål er det altid en god idé at søge i den kategori man vil stille spørsmålet. Ofte kan man 'købe' et svar billigere end det er at stille et nyt og tilsvarende spørgsmål. Tjek lige denne mulighed ud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-07-04 22:16

Vedr. at det samme spørgsmål bliver stillet med jævne mellemrum, sker det jo, at der kommer nye til. Da det er de færreste, der har tid til at sidde og læse alle spørgsmål/indlæg i kandu's historie, kan de jo ikke vide, at spørgemålet er stillet mange gange før.
Men "kandu" kunne jo fortælle ved "indmeldelsen", at der var en søgefunktion, man kan bruge, før man stiller et spørgsmål. Jeg kan ikke engang huske, om det står under "kom godt igang"?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 22:42

Nogle folk har svært ved at komme langt ud til højre, og gudskelov for det

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-07-04 22:46

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 22:48

tedd- > Dine kommentarer kan da for min skyld godt ryge ud til højre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 22:54

Misundelse er en grim ting Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 23:24

Korrekt tedd Tænk lidt over dét

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-04 23:25

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-04 00:18

Skovheksen

Jeg har set at et af dine spørgsmål, er der ikke svaret på.
Hvis du klikker dig ind på det spørgsmål får du muligheden for at slette det, og du får dine point tilbage.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-07-04 00:43

Helt ærligt Molo! Kan du ikke finde på noget bedre?

Godkendelse af svar
Fra : Skovheksen

Dato : 20-07-04 06:23

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-04 12:34

Skovheksen

Du kan stadig slette dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/45320 så længe ingen har svaret.

Hilsen ans