/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billeje
Fra : journey
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 19-07-04 20:50

Hvor kan man leje en minibus, fra fredag til søndag, til en tur fra København til Jylland, med fri kilometer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-07-04 20:52

De gule sider, biludlejning.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 21:01

prøv at kig på http://www.autoatlas.dk der er nogle links videre til flere ting f.eks. udlejning.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 19-07-04 21:15

Der er flere steder, der en i Ishøj der er billig Korch og Rasmussen ham kan du finde i telefonbogen.
Jeg mener også KB auto Vandmestervej Tåstrup har en, og hos ham er der er fri km
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 21:28

www.Kelkoo.dk/udlejningsbiler

reklamerer med alle udlejere samlet på et sted

Husk en minibus kræver stort kørekort hvis det er en 10 pers.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 22:07

Ja alså D kort og ikke bare E, når det lige kommer på bane.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 22:07

vrøvl jeg mener ikke bare C

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 22:37

Ja det er kategori D
Og hvis det er noget med betalende passagerer skal der erhvervskort til også.
Lidt uden for emnet, beklager