/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
WMA/WAV til MP3
Fra : Traffic
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 19-07-04 19:30

Hvordan får jeg lavet mine WMA/WAV filer om til MP3 ??????????

Nazgul

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-04 19:42

der er et kanon program her jeg bruger den selv http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&subkat=jukebox&prog=251

MVH Henrik

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 19-07-04 19:48

Hej det ser meget godt ud, henter det og afprøver det.

Men der må jo være noget jeg går glip af i DEMO versionen, og jeg mener at have læst om et
FREE-WARE program der kan det samme !'

Nazgul

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 19-07-04 19:51

Søg på www.google.dk wav til mp3 eller wma til mp3 der er en million programmer lige til at downloade

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 19-07-04 20:15

Tak for svaret Henrik7500.

Det styrer, så må vi se om jeg skal have det købt !

Nazgul

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 20-07-04 07:25

GoldWave kan muligvist bruges. Det er shareware, men kan bruges ubegrænset. Den kræver codecs til mp3 f.eks. LAME. Det oplyser GoldWave om, når du prøver at gemme i mp3 og du ikke har den nødvendige codec installeret.