/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
NFSU lukker ned, på vej ind i et spil - ~
Fra : PaniZ
Vist : 232 gange
20 point
Dato : 19-07-04 17:02

Hey....

Er lige gået i gang med at spille NFSU igen.
Sad og spillede en halv time eller sådan, så kom jeg til et tournament. På vej ind i det så lukker den bare spillet ned helt uden at tænkte eller noget. Og den gør det hver gang.

Har installeret 1,4 patchet US version.

Nogen der har et foreslag?

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 28-07-04 02:10

Mit forslag:

Brug dit liv på noget fornuftigt !

mvh.
dkwM327

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 28-07-04 12:21

Hej PaniZ, jeg har oplevet det samme problem. Mit NFSU har også tidligere virket problemfrit, og så da jeg for nyligt prøvede at installere det igen så kunne jeg simpelthen ikke få det til at køre. Jeg prøvede næsten alt, men fik det aldrig til at virke så hvis du finder en løsning så må du meget gerne skrive den herinde.

... og til dkwM327: Flot svar! *klap klap* - find nu bare en plejehjemsplads hvor de kan låse dig inde og smide nøglen væk og så komme og hente dig når det begynder at lugte.

Kommentar
Fra : Nimgif

Dato : 04-11-04 18:28

Har et forslag til løsningen af dette problem...
Der er visse versioner af det som kræver at man skal sætte computerens sprog om.
Fordi der er visse problemer med danske æ ø å.. og resten af keyboard layout...
Mit forslag vil derfor være.. sæt jeres windows til Engelsk (Australsk).. dette virkede for mig...
Håber det hjælper....
-Lasse

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 28-03-05 21:50

jeg var inde og ændre i internationale og sproglige indstillinger... satte det til engelsk (storbritannien)

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 28-03-05 21:50

jeg var inde og ændre i internationale og sproglige indstillinger... satte det til engelsk (storbritannien)

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 29-03-05 15:44

Hej boegvad

Rigtig mange tak for dit pæne svar !

På trods af min alder, påregner jeg at det med plejehjemmet bliver unødvendigt for mig indenfor de næste 60 år,
da jeg arbejder på at vedligeholde mit gode helbred og hømør, bl.a. ved at omgås mange unge mennesker,
både af dansk og udenlandsk baggrund, uanset at nogle af dem mangler evnen til at opføre sig anstændigt
overfor andre mennesker, bl.a. fordi de mangler den selvsikkerhed, som gør, at det er unødvendigt for dem,
at optræde som "mudderkastere".

Dette gør jeg bl.a. for at hjælpe dem til at få et liv, så de kan omgås alle typer mennesker!

Hvis du anstrenger dig kunne du måske også lærer lidt bedre opførsel, selvom det foregår annonymt og via KANDU !

Med venlig hilsen
DkwM327

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 31-03-05 01:35

Hmm, er det så nu hvor jeg kan citere og sige til dig:

"Brug dit liv på noget fornuftigt !"