/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E700... HJÆLP.. PLS!!
Fra : jackaske
Vist : 671 gange
50 point
Dato : 19-07-04 14:38

jeg har lige købt en samsung E700.. og ønsker at vide om man kan kombinere sine egne ringetoner (lave ringetoner selv)?? og hvis så hvordan..?

på forhånd TAK!!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 15:45
Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 15:46

ellers kunne du jo prøve at kigge i din brugsanvisning...

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 19-07-04 16:32

der står ikke noget.. men det kunne jo være at jeg havde overset noget..!..
ved du om den kan optage film?

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 16:50

nej det tror jeg ikke.. men måske kan den vise film som bliver sendt til den med MMS

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-04 17:19

Hej Jack

Du kan downloade ringetoner via WAP eller ned på din pc og så via Infrarød eller kabel.

Jeg har selv en e700 og har købt et kabel til den det virker fint.

Den kan ikke lave film men den kan noget med at tage 9billeder i streg så man får en lille sekvens.

Hvis du selv vil lave ringe toner skal du lave dem som *.Midi eller et andet format som jeg lige har glemt man du skal finde et program der kan lave den slags filer og bruge det.

Prøv lige at kigge dette link igennem der er gode ting og links
http://www.samsunghandphones.com/E700.htm

olefahnoe

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 19-07-04 17:28

hvordan gør man det? (tar 9billleder i streg).. mht ringetoner mente jeg om de kunne laves på telefonen.. nu du siger du har et datakabel, hvor har du købt det? og er det et originalt datakabel fra samsung?

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-04 18:29

jeg har købt mit ved sonofon 400,- org. havde et uorg men det virkede ikke
Du kan ikke lave toner på telefonen

9billeder i streg:
Gå til kam så du kan se billedet.
tryk funkt.
vælg tilstand
vælg flere billeder

så kan du selv prøve dig lidt frem om det skal være høj eller normal hastighed

olefahnoe

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 19-07-04 19:22

tror du ikke man kan få et java program der kan bruges til det??.. og kénder du nogle gode java sites?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-04 20:54

jeg ved ikke om der findes noget

og jeg ved desværre heller ikke noget om JAva

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 19-07-04 21:27

Tak for svaret olefahnoe.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-04 21:50

selv tak

har du fundet koden til at skrue helt ned for cam lyden når du tager billeder ellers er den her

tast: *#8999*8378#
gå ind i "h/w test"
gå ind i "audio settings" (kan ikke huske hvad den hedder på dansk)
gå ind i "melodiforstærker"
skift "6" ud med "0" (den viser "12" men det er helt normalt !!)
tryk tilbage til du kommer helt ud (IKKE rødt rør)
skru helt ned for taste-lyden...

Olefahnoe

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 20-07-04 12:44

tak..! nu kommer jeg lige itanke om.. hvordan slår man den lyd fra som kommer efter man har fx skrevet sms?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-07-04 16:27

hmm det kan man vist ikke

Du kan måske ved at redigere i firmwaren. MEN hvis du ikke er en haj til pc og den slags så lad være det kan jo gå galt så din mobil ikke virker mere

olefahnoe

Kommentar
Fra : amh

Dato : 13-12-04 13:35

Dette problem har jeg også! men det med kameralyden, det var virkligt dejligt! Er der nogle som vil undersøge, om man kan slå bekræftelseslydene fra, for den er godt nok irreterende.......

/Amh

Kommentar
Fra : amh

Dato : 14-12-04 12:18

Nu skal i hører.... jeg har ringet til deres service hotline, og de siger man IKKE kan slå advarselslydene fra.

De har heller IKKE hørt om den kode.....

/AMH