/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Clan War
Fra : ras65
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 23-06-02 12:31

Hej med dig! Er du/i friske på en CW (Clan war) Mod ROX! Hvis du/i synes det lyder interesant, så kan vi jo lige skrives ved! Så vi kan aftale tid og sted!

Ps. Vi er 4 i vores clan, men der er nok kun 2 der kan spille!

Mail - buddingallan@yahoo,com
Msn - buddingallan@yahoo.com
Mirc - #rox.dk

Vi glæder os til at høre fra jer!

The Rox team!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-02 11:58

<snip>
"ras65" <ras65.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:WmhR8.6171$va.592378@news000.worldonline.dk...
> Hej med dig! Er du/i friske på en CW (Clan war) Mod ROX! Hvis du/i synes
> det lyder interesant, så kan vi jo lige skrives ved! Så vi kan aftale
> tid og sted!
>
> Ps. Vi er 4 i vores clan, men der er nok kun 2 der kan spille!
>
</snap>

Øøøh i minigolf eller 4 på stribe??!! Ville nok hjælpe meget, hvis du skrev
hvilket spil du snakker om...

Seth

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-02 12:09

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d15a9aa$0$233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Øøøh i minigolf eller 4 på stribe??!! Ville nok hjælpe meget, hvis du
skrev
> hvilket spil du snakker om...

Jeg tror det er i hjerterfri :)
Det havde nok også været en god idé for ham at fortælle hvilket
IRC netværk deres kanal ligger på.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000/Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-02 12:09

> > Øøøh i minigolf eller 4 på stribe??!! Ville nok hjælpe meget, hvis du
> skrev
> > hvilket spil du snakker om...
>
> Jeg tror det er i hjerterfri :)
> Det havde nok også været en god idé for ham at fortælle hvilket
> IRC netværk deres kanal ligger på.

Tjaa, hvis jeg skal komme med et gæt så vil jeg gætte på Cs. Det er en klan
og sådan! Hvad skulle det ellers være?

Med hensyn til IRC netværket, så vil jeg nok gætte på quakenet, da det er
der de fleste danske klaner har deres kanal.

SonofonoS

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 23-06-02 14:16

DET ER Cs og med hensyn til Mirc. Self er det på quakenet!!!!
I vidste det jo godt, i skulle jo bare spille SMARTE, prøv at brug jeres hjerne!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-02 12:57

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3d15ac7d$0$14577$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Tjaa, hvis jeg skal komme med et gæt så vil jeg gætte på Cs. Det er en klan
> og sådan! Hvad skulle det ellers være?

Det kan være så meget andet.

> Med hensyn til IRC netværket, så vil jeg nok gætte på quakenet, da det er
> der de fleste danske klaner har deres kanal.

Muligt men det kunne stadig være et andet netværk.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 24-06-02 14:47

Jeg er ellers lige klar til klankamp i hjerterfri !

Dr_Dydendak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-06-02 11:26

> Jeg tror det er i hjerterfri :)

Ludo er også "in" for tiden ;)

/LR

Accepteret svar
Fra : FuBUpride

Modtaget 50 point
Dato : 29-06-02 23:17

VI som er i [HS] Vi vil gerne have en 2 vs 2 skriv til mig via icq om nærmere detaljer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-07-02 19:02

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
news:3d15b699$0$720$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3d15ac7d$0$14577$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Tjaa, hvis jeg skal komme med et gæt så vil jeg gætte på Cs. Det er en
klan
> > og sådan! Hvad skulle det ellers være?
>
> Det kan være så meget andet.
>

Jah, men de fleste CS'ere tænker ikke at andre tænker at det kan være noget
andet! Det er ihvertfald min erfaring...

Og det kan være meget andet end CS, f.eks. DoD, PVK, Q3 mange mange flere...
strategispil... evt.?

> > Med hensyn til IRC netværket, så vil jeg nok gætte på quakenet, da det
er
> > der de fleste danske klaner har deres kanal.
>
> Muligt men det kunne stadig være et andet netværk.
>
> /Kenneth Iversen
>

Gamesnet eller Quakenet ja... jeg kan jo lige se efter... hmmm det er
ihvertfald ikke på quakenet :o