/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail
Fra : gert_k
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 19-07-04 11:12

hejsA, NOGEN Gmail brugere herinde??
det er noget med at man kun kan oprette en hvis man bliver inviteret??
nogen der i så fald vil inviterer mig?

mvh

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-07-04 11:16

Tror ikke det overhovedet er oppe at køre endnu.

Forresten opdaterer hotmail til 200MB (har de hvertfald lovet)

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-04 11:20

yep, men man skal bruge din nuværende mail-adresse.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 19-07-04 11:25

kasper111@yahoo.com
og takker
ved godt at hotmail snart er 200 megs og at yahoo ER 100 megs, men vil hellere have 1000 megs

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-07-04 11:28

Nå men i såfald vil jeg da meget gerne have invitation til interkriller snabela hotmail.com hvis der er et flinkt væsen herinde

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-07-04 11:29

100 point fra mig også

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-07-04 11:50

Gert_k: Har sendt dig en mail.
Interkriller: Tjekker om jeg har flere :o

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-07-04 11:59

oki...tak

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-07-04 12:00

Hvis ikke hansen har, kunne jeg måske overtale gert_k til det....så for du dine 100 point igen

Godkendelse af svar
Fra : gert_k

Dato : 19-07-04 12:01

Tak for svaret hansen9.
         interkiller ellers kan jeg vel når jeg er oprettet?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-07-04 12:04

Prøv gert_k, Interkrillers forslag var da smart. Jeg ved ikke om man får invitationer mere. Tjek det, ellers så mail lige til mig - nu har du jo adressen

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-07-04 12:10

Jeg giver også 100 point for en invitation
xodeus at mail.dk

På forhånd tak

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 19-07-04 12:24

hvad er Gmail?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-07-04 13:13

grethes: Gmail er en ny gratis mail-service fra Google som tilbyder 1 Gigabyte diskplads. Men den er endnu under test, derfor kræves at man inviterer hinanden. Nogle brugere for tildelt et antal invitationer.

xodeus: Jeg har ikke flere lige nu, måske en anden kan hjælpe. Du kan vel bare oprette efterlysningen......

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 19-07-04 14:55

jeg har ikke fået nogle invitationer tildelt....måske fordi jeg er ny bruger...!?

mvh

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-07-04 09:43

Interkriller---> hej, her den anden dag, skulle jeg oprette en gratis msn.com mail, for kæresten.
men så da den blev oprettet så vi, at der var 2000mb plads, kan det passe, altså at man for 2gb plads?
:-|
//rudik

ps, det er jo ulækkert meget.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-07-04 09:43

Interkriller---> hej, her den anden dag, skulle jeg oprette en gratis msn.com mail, for kæresten.
men så da den blev oprettet så vi, at der var 2000mb plads, kan det passe, altså at man for 2gb plads?
:-|
//rudik

ps, det er jo ulækkert meget.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-07-04 09:44

Interkriller---> hej, her den anden dag, skulle jeg oprette en gratis msn.com mail, for kæresten.
men så da den blev oprettet så vi, at der var 2000mb plads, kan det passe, altså at man for 2gb plads?
:-|
//rudik

ps, det er jo ulækkert meget.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-07-04 09:46

ang, den kom vist ind, lidt for mange gange