/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 5510
Fra : godtvejr
Vist : 370 gange
240 point
Dato : 19-07-04 09:42

Er der nogen der kan hjælpe med at putte nyt software i en sådan. Har købt den spritny i polen og har nu polsk menu. Kunne godt tænke mig at putte Dansk sofware i.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-07-04 12:40

hvor bor du og og vilken simkort benytter du

Kommentar
Fra : godtvejr

Dato : 19-07-04 12:51

Sydsjælland og bruger tele2mobil. Telefonen er låst op og kan bruge alle kort. Det ærgelige er, menu er på polsk.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 15:49

Er det ikke bare at vælge danske under sprog, hmmm det er selvfølgelig muligt
at dansk ikke er der.

Kommentar
Fra : godtvejr

Dato : 19-07-04 16:34

Hej jhvp.Der er ikke dansk menu i tlf.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-07-04 16:56

hej jeg har også en 5510 (dansk) og polsk er ikke med her - altså skal du sandsynligvis bruge ny software.. Medmindre der sker et eller andet hvis du vælger "Automatisk" i sprog. Menu 6-2-1 og funktion 1 - ellers kan du jo også vælge engelsk..

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 21:44

Nej ok det var måske også tosset spurt, men det kunne jo godt
være overset.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 20-07-04 09:31

hejsa

vi kan sætte i software i for dig men der bliver du nød til at sende den til os

Med venlig Hilsen

Byens bedste unlocker
www.denlillebix.dk
E-mail unlock@denlillebix.dk

Kommentar
Fra : godtvejr

Dato : 20-07-04 10:10

Til Karl - Smart. Hvis jeg vælger automatik hopper den tilbage på polsk. Har valget ml. tysk engelsk. polsk. Venligst godtvejr.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-07-04 12:26

øv - det kunne jo være

ellers kan du jo også prøve det her http://www.sdue.sdu.dk/om_sdue/index.php?pid=2&id=794

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 28-07-04 12:49

Det vil koste omkring 250 kr at få dansk sprog lagt i din telefon ved telecare og teleservice.
http://www.teleservice.com/dk/dk.asp
http://www.telecare.dk

Du har nok sprogpakke 3 i den nu, og skal have 2'eren.