/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Heli sim.
Fra : Essoxfly
Vist : 452 gange
485 point
Dato : 19-07-04 09:16

Hejsa.

Er der mon en af jer der kender til en fed helikopter simulator?
Et par af kravene er:
Den skal være avanceret.
Den skal stadig være til at købe.
Og det må meget gerne være med kamphelikoptere.

Mvh. Essoxfly

Kommentar
Fra : Essoxfly

Dato : 19-07-04 11:29

For en sikkerheds skyld vil jeg lige tilføje, arkadespil har ingen interresse.

Mvh. Essoxfly

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 19-07-04 12:48
Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 19-07-04 13:52

"SEARCH and RESCUE" - Pænt avanceret og mener faktisk at det er udviklet i Danmark
"APACHE HAVOC enemy engaged" - et kamphelikopterspil der er totalt realistisk, kan tilføje at manualen er en ordentlig moppedreng

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-07-04 14:24

Her er mange muligheder..

Du kan jo prøve at kigge lidt på den her side, hvor flere spil er anmeldt og der er links til dem.

http://compsimgames.about.com/cs/combatflight/tp/helicoptersims.htm

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-07-04 14:44
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-07-04 14:52

Her er et demo til et af spillene..

http://www.pcgameworld.com/details.php/id/3426/

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 22-07-04 15:41

Hej.

Fandt du en god heli-simulator..?

Mikael

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 22-07-04 15:52

Jeg mener vist at man kan downloade SimCopter gratis på nettet, men det er jo mere sjovt end realistisk.

Desuden har jeg også set ældre versioner af "Search & Rescue" til gratis download.

Kommentar
Fra : Essoxfly

Dato : 23-07-04 22:04

Hej.
Nej jeg har endnu ikke fundet hvad jeg søger.
Comanche og Comanche4 er for arkade agtige.
Apache havoc, har såvidt jeg har forstået mange fejl og dårlig opløsning.
Jeg har endnu ikke fået kigget på Search and rescue, er den iøvrigt ikke udgået?
Jeg kan eventuelt være interesseret i kommende spil.

Mvh. Essoxfly

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 485 point
Dato : 26-07-04 10:37

Hej igen.

Tjek lige den her side http://www.helosim.com/ Det er en side dedikeret til helicopter sims.

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : Essoxfly

Dato : 26-07-04 12:04

Tak for svaret mikael_hanna.
Det var jo ikke et navn på en helisim. Men det åbnede ihvertfald en dør til en

Mvh. Essoxfly

Kommentar
Fra : reinhold1

Dato : 07-01-10 00:45

Hey

Jeg flyver selv med fjernstyret Heli, Raptor 50 med Futaba FF9 og jeg har lært meget af Reflex simulator hvor du kan tilslutte din egen sender til computeren, der er ca. 500 jursterbare parametere og en masse fly og heli at vælge i mellem. Du kan øve 3D såvel som alt andet.

Mvh. Reinhold 1