/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Minolta
Fra : Firstoftwo
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 18-07-04 20:15

Hej til alle
Hvad siger i til Minolta DiMage Z1? som fåes i Bilka i denne uge

m.v.h.
1.af 2

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-07-04 20:23
Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-04 21:06

Havde jeg ikke selv lige købt et HP 850 her i foråret (også i BILKA), så havde jeg meget sandsynligt købt dette. Den har ALT det som du (som "glad amatørfotograf"?) har brug for.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : lindersgaard

Dato : 18-07-04 21:57

Et godt kamera. Jeg har haft et i ca. 4 måneder og jeg bliver mere og mere glad for det. Jeg gav dengang kr. 2700,- men sådan er det jo med priser.

God fornøjelse. Lindersgaard

Kommentar
Fra : the_carpenter

Dato : 25-07-04 16:38

Jeg kan varmt anbefale Konica Minolta Dimage Z1 med ca 3200 pix, var selv lige ved at købe det men Minolta har lavet et kamara der hedder Z2 og det har 4000 mega pix. Og det er ikke væsentelig dyrer. Du skal bare være opmærksom på at, om du køber Z1 eller Z2, så er der kun 16 megabyte hukommelse i som standard........Jeg har købt mit kamara igennem Pixmania på nettet og jeg fik : Z2 kameraet + 128 mb hukommelse + 4 Genopladelige batterier samt lader for den nette sum af 3600,00 incl fragt. (det bliver leveret til døren inden for 48 timer) af DHL.

Alt i alt et KANON kamara med 10 gange optisk zoom og 4 gange Digital zoom, (så du kan rent faktisk zoom 40 gange), virkeligt lækkert kamera. "normale" kamaraer har kun 3 i optisk zoom, og måske 1 eller 2 gange digital zoom.

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 26-07-04 11:14

Hej Palle du får points. Jeg har opdaget at den ene af mine søner har en Z1 og han er helt enig med de andre her på siden, så jeg har købt det

Tak til alle der kom med deres kommentar

1.af 2