/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T65 Fryser ved "Mine billeder"
Fra : Juvic...
Vist : 451 gange
99 point
Dato : 22-06-02 22:32

HEJ !
Jeg har lige købt en splinter ny Ericsson T65 (*Ericsson STYRER*) og er fuldt ud tilfress med den,
MEN når jeg er inde i MENU'en Funktioner, også er inde i under meuen "Billeder" også igen inde i "Mine Billeder" så Reagere den SQ ikke i et stykke tid.
for der efter at gå helt i sort skærm!

Det er jo nok menigen....eller hva?
Det giver mig da lidt nedtur på, da den er helt ny og jeg havde kun hørt godt om den ( den = T65 ) da jeg ledte efter ny mobil...

Håber at I ka hjælpe mig.....

MVH Juvic!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-06-02 22:11

Hej

> MEN når jeg er inde i MENU'en Funktioner, også er inde i under meuen
> "Billeder" også igen inde i "Mine Billeder" så Reagere den SQ ikke i et
> stykke tid.
> for der efter at gå helt i sort skærm!
>
> Det er jo nok menigen....eller hva?

Så længe du ikke selv har gemt nogle billeder (altså når MINE BILLEDER er
tom) gør den det. Efter 5 sek. er den dog "tøet" op igen... Du har da ret i
at Ericsson måske burde have lavet det sådan at når MINE BILLEDER er tom
kommer der en meddelelse som siger "Nope. Mappen er tom indtil du gemmer
nogle billeder".

Mvh. Johnny
www.hov-hov.dk

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 23-06-02 15:58

Hvis telefonen er ny og der er det mindste i vejen med denne, så gå da ind i butikken hvor du har købt denne og sig det, hvis du har købt med garanti, skal du jo have udleveret en ny. Simple as that.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-06-02 15:28

Hi...

Hmm...... Det kan vist ikke passe helt....min viser bare en skærm med */* og
så et tomt feldt hvor billederne normalt er...!! Tror du skal have nogen
til at kigge på den...(Garanti)..!!

reg
OmmiZZ
"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:W35R8.81484$N46.2229984@news010.worldonline.dk...
> HEJ !
> Jeg har lige købt en splinter ny Ericsson T65 (*Ericsson STYRER*) og er
> fuldt ud tilfress med den,
> MEN når jeg er inde i MENU'en Funktioner, også er inde i under meuen
> "Billeder" også igen inde i "Mine Billeder" så Reagere den SQ ikke i et
> stykke tid.
> for der efter at gå helt i sort skærm!
>
> Det er jo nok menigen....eller hva?
> Det giver mig da lidt nedtur på, da den er helt ny og jeg havde kun hørt
> godt om den ( den = T65 ) da jeg ledte efter ny mobil...
>
> Håber at I ka hjælpe mig.....
>
> MVH Juvic!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 23-06-02 23:00

TIL Ommizz:
Det viser den også efter lidt tid!
Altså */*
men først efter den er "tøet" op hvis jeg er så heldig!
men jeg tror at jeg vil hen og klage....

Accepteret svar
Fra : Denner78

Modtaget 99 point
Dato : 26-06-02 13:27

Til Juvic

Jeg har samme telefon, men min fryser dog ikke... Jeg tror det er et softwareproblem...!!! Det kan nemt løses da mange selskaber opdaterer telefonerne gratis under garantiperioden. Seneste version til T-65 er R4A010...

Håber du bliver "glad" for den igen...

Dennis