/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Babyblå blazer fra Fransa (-butik) - hvo~
Fra : Signepigen81
Vist : 1372 gange
60 point
Dato : 18-07-04 16:24

Hejsa,

Ved ikke helt om det er det rigtige sted, jeg stiller dette spørgsmål, men kunne ikke finde noget andet sted, der passede bedre.

I sidste uge var jeg på ferie i Jylland og en dag shoppede jeg inde i Aalborg (Bredgade).
Jeg var inde i en Fransa butik, som havde nogle rigtig flotte blazere. De havde to slags - dem jeg kunne lide havde et snit bagpå, så formen fulgte kroppen. Farvene var i pastilfarver - beige, lyserød og babyblå (så ikke om der var flere farver).
Prisen var 300 kr. Den jeg er interesseret i er en babyblå blazer str.38/M. Men den havde de selvfølgelig ikke og heller ikke i deres nærmeste butik i Skalborg. Jeg ved desværre ikke, hvilket mærke blazeren er. Nu har jeg ledt på nettet efter Fransa butikker i Storkøbenhavn (hvor jeg bor), men kan kun finde én og den ligger i Odense.

Er der nogen der ved, hvilken blazer jeg snakker om?

Kan nogen give mig links eller gadenavne-adresser på Fransa butikker, som ligger i storkøbenhavn??

På forhånd tak!

Håber nogen kan give mig hurtige svar, så de ikke når at blive udsolgt.

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-07-04 16:29

Jeg tror, at hvis du kan finde en butik der har den, så kan det være du er heldig at få dem til at sende pr. efterkrav til dig, så det er bare med at ringe til de butikker du kan finde nummeret på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-04 16:31

Ring til Fransa i morgen, de kan oplyse dig om nærmeste forhandler i Storkøbenhavn.

http://www.fransa.dk/default.asp jeg ved godt, det er den side du har været inde på, men de kan svare dig.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-07-04 16:33

Jeg kan kun finde den ene butik i Odense. men deres hjemmeside ligner en international side, da den er på engelsk. Jeg kan ikke finde blazeren på deres side, så er i tvivl om det er den rigtige side. De har katalog på siden, men kunne ikke finde den i det. Det er msåke også lidt svært at se på nettet, når billederne er små. jeg har bedt dem om at tilsende mig et katalog - det kan være jeg er så heldig at der står forskellige adresser i kataloget. Der adresse til nettet er bare Fransa.com, men det er så den i odense der kommer frem - lyder bare mærkeligt at de ikke har en overordnede hjemmeside.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-07-04 16:37

Hvad med at ringe til butikken i Ålborg hvor du har set blazeren, og så spørge dem hvor den kan købes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-04 16:40

Adressen i Odense er til hovedkontoret. De vil kunne fortælle dig om det er en Fransa blazer samt hvor den kan købes.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-07-04 16:57

Better_Performance

Jeg har ikke noget tlf.nr. til butikken i Aalborg.
Men nu har jeg lige sendt dem en email. Der sidder jo nok ingen på arbejde idag, men så kan de se den imorgen.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 70 point
Dato : 18-07-04 17:25

Signepigen81

Hvis du søger på denne side http://soeg.jubii.dk/oplysningen/ Bredegade + aalborg kommer der en side frem, hvor du selv kan vælge kategori, bl.a. modetøj, klikker du der får du oplysninger om de modeforretninger der er i Bredegade.
Her kan du så se navnet + telefonnumre på forretningerne. Måske er der noget du kan genkende. Hvis ikke, så ring til de forretninger, så vil de kunne oplyse dig om "mærket" på den blazer.
Husk det er Bredegade og ikke Bredgade. Du kan også søge på Algade og Nørregade, da de 3 gader ligger i forlængelse af hinanden. Det er som Strøget i København at gaden skifter navn.

>dova
Så har jeg holdt mig indenfor de retnngslinier, som du mener er e rigtige

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 00:59

Hejsa ans

pst-pst [hør] du må gerne sætte en butiks telefonnr. på nettet (og adresse), men ikke indehaverens eller medarbejderes.

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 25-07-04 13:58

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-04 14:01

Signepigen81

Selv tak!

Fik du købt blazeren?

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 25-07-04 14:13

Jeg skrev en mail til fransa og de gav mig adreser på fransaforhandlere i københavn, men jeg har ike fået købt den endnu (har været på ferie)