/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er jeg hijacked?
Fra : webcam
Vist : 691 gange
60 point
Dato : 18-07-04 15:27

En der gider hjælpe mig med at tage et kig på dette her?

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 15:17:48, on 18-07-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\mgabg.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Borhan\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\WINDOWS\System\blank.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\WINDOWS\System\blank.htm
R3 - Default URLSearchHook is missing
N3 - Netscape 7: # Mozilla User Preferences
// This is a generated file!

user_pref("aim.session.firsttime", false);
user_pref("browser.activation.checkedNNFlag", true);
user_pref("browser.bookmarks.added_static_root", true);
user_pref("browser.history.last_page_visited", "http://ar.atwola.com/html/93167784/109259031/aoladp?SNM=HIDFV&width=180&height=150&target=_blank&TZ=-60&CT=I");
// SHS COMMENT user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgrammer%5CNetscape%5CNetscape%5Csearchplugins%5CSBWeb_01.src");
// SHS COMMENT user_pref("browser.startup.homepage", "http://home.netscape.com/bookmark/7_0/home.html");
user_pref("browser.startup.homepage_override.mstone", "rv:1.0.2");
user_pref("browser.turbo.showDialog", false);
user_pref("editor.history_title_0", "elenathumb");
user_pref("editor.history_title_1", "popartthumb");
user_pref("editor.history_title_2", "pop4");
user_pref("editor.history_title_3", "pop3");
user_pref("editor.history_title_4", "pop2");
user_pref("editor.history_title_5", "pop1
N3 - Netscape 7: # Mozilla User Preferences
// This is a generated file!

user_pref("aim.session.firsttime", false);
user_pref("browser.activation.checkedNNFlag", true);
user_pref("browser.bookmarks.added_static_root", true);
user_pref("browser.history.last_page_visited", "http://ar.atwola.com/html/93167784/109259031/aoladp?SNM=HIDFV&width=180&height=150&target=_blank&TZ=-60&CT=I");
// SHS COMMENT user_pref("browser.search.defaultengine", "engine://C%3A%5CProgrammer%5CNetscape%5CNetscape%5Csearchplugins%5CSBWeb_01.src");
// SHS COMMENT user_pref("browser.startup.homepage", "http://home.netscape.com/bookmark/7_0/home.html");
user_pref("browser.startup.homepage_override.mstone", "rv:1.0.2");
user_pref("browser.turbo.showDialog", false);
user_pref("editor.history_title_0", "elenathumb");
user_pref("editor.history_title_1", "popartthumb");
user_pref("editor.history_title_2", "pop4");
user_pref("editor.history_title_3", "pop3");
user_pref("editor.history_title_4", "pop2");
user_pref("editor.history_title_5", "pop1
O2 - BHO: (no name) - {7D048A8D-C920-47F5-8A18-A7658CE41D36} - C:\WINDOWS\System32\jlk.dll (file missing)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O8 - Extra context menu item: Allow Popups - C:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\WhiteGetUrl.js
O9 - Extra button: Short Message (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Instant Messenger (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab

Accepteret svar
Fra : Olle_hansen

Modtaget 70 point
Dato : 18-07-04 16:53

Jeg kan ikke se fejl

Godkendelse af svar
Fra : webcam

Dato : 20-07-04 00:27

Tak for svaret Olle_hansen.