/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
nc til xp
Fra : x13
Vist : 365 gange
50 point
Dato : 18-07-04 13:49

er der ikke en der ved hvor jeg kan få fat i norton commander til win.xp det skal være den udgave hvor der er up/dowload til ftp er med
M.V.H.
x13

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-04 14:01

Hejsa

den version af norton commander du eftelyser, kan ikke bruges til bl.a. lange filnavne....
brug i stedet Windos kommander (total kommander) som har de samme og flere funtioner.
du kan hente den her
www.ghisler.com

Godkendelse af svar
Fra : x13

Dato : 18-07-04 14:06

Tak for svaret dk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 15:09

Lige en serviceoplysning.
Hvis du gerne vil have din Totalcommander registreret kan du gøre det her:
http://www.totalcmd.dk/index1024.html
Jeg gjorde for nogle år siden da programmet hed Wincommander og jeg har nydt godt af gratis opdateringer lige siden.