/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HEj
Fra : Potocny
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 22-06-02 17:49

jeg sælger en Nokia 3310 som kun er brugt få gange på arbejdet, den er købt i sidste måned, er som ny, uden simlås.
Hvis du er interessert i den, så skriv til min e-mail som er:
potocny67@yahoo.dk
prisen starter på 1000kr, da jeg selv har gidet 1500kr for mobilen.

Skriv hurtigst muligt Tak!!

Hilsen Michelle

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 22-06-02 18:16

mail på vej til service@kandu.dk

DEtte ER IKKE DEN BLÅ AVIS.. forsøg her :

www.dba.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-06-02 18:18

Drop hendes tilbud er set til 849 hos orange, ovenstående er alt for dyrt :

http://orangeprivat.dk/mobil/telefoner/nokia_3310

Og så er telefonen NY.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 23-06-02 15:55

Jeg er enig, drop dette tilbud... telefonen fåes fra 200,- og op, bare med forskellige abonnement hos de forskellige teleselskaber... der er ingen der skal give så mange penge for en telefon, der har været så lang tid på markedet. Hvis man skal op i det prisleje... er det meget bedre at købe en af de nyere nokia-modeller.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 24-06-02 08:19

Nå ene annonce!!!!!!!