/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows installer
Fra : jeanette18
Vist : 1073 gange
60 point
Dato : 17-07-04 23:24

Jeg har forsøgt at installere java virtuel machine til brug på TV2 spil. Kan ikke installeres fordi jeg får en dialogboks som hedder WINDOWS INSTALLER og meldingen lyder: denne installationspakke kunne ikke åbnes. kontroller at pakken findes og at du har adgang til den osv.
Kører med windows pro og alt er opdateret. Har ingen virus og spyware. Computeren kører ellers problemfrit og kan installere alt lige bortset fra omtalte(:

Accepteret svar
Fra : kazinka

Modtaget 70 point
Dato : 17-07-04 23:45

hej prøv at gå ind på siden www.znn.dk og installér ikon nr 3:Microsoft JAVA VM build 3810 for Windows 95/98, Me, NT 4.0 and Windows XP.
hvis dettte ikke virker prøv at installere fra knap nr 4:Sun Microsystems Java VMinden du gør dette afinstaller det nuværende java program.
mvh kazinka

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-07-04 23:49

Det problem du oplever kan bl. a. skyldes, at du ikke har administratorrettigheder.
Prøv evt. at logge på som administrator.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 18-07-04 01:19

Det ser ud til at lykkedes med det første link:)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-07-04 01:20

BjarneD. Tak for buddet. (men jeg bliver automatisk logget på som administrator når jeg åbner mit brugernavn.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 01:27

Fint nok, syntes lige den skulle med hvis det første ikke virkede, som en oplagt mulighed

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-07-04 13:11

>BjarneD. Fornuftigt tænk:)