/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Hvem vil hjælpe en nybegynder?
Fra : Skovheksen
Vist : 609 gange
20 point
Dato : 17-07-04 20:51

Det er første gang, jeg forsøger mig på "Kandu", som jeg har fået anbefalet af en nabo! Mit pt. største problem er, at jeg er nybegynder i IT-universet og jeg vil gerne kunne begå et visitkort - MEN - jeg ved ikke, hvordan jeg skal udføre ideen! Jeg har Word XP og det er det eneste program, jeg indtil nu har lidt fortrolighed med! - Jeg håber at modtage løsningen herigennem. På forhånd: Mange tak og venlig hilsen fra "Skovheksen"

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-04 21:07

Velkommen til kandu. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg er sikker på, at der nok snart kommer en der kan.

The1best .-)

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 21:22

Til The1best!
Tak for din velkomst - jeg håber, du får ret! - God weekend og venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 22:07

Prøv at led efter konvolutter og etiketter! Tror den ligger under Funktioner!

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 17-07-04 22:09

->Skovheksen
Også velkommen herfra.
Du er desværre nok nødt til at skulle igang med et andet program.
Selv bruger jeg Windows Publisher eller Micrografx til den slags.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 22:18

Hej Tedd! - Tak for dit svar, men disse etiketter kan jeg godt finde og bestemme en størrelse - bare ikke hitte ud af, hvordan jeg laver noget "personligt" ud af dem. Jeg tænker på skriftstørrelse, skriftstype, indsætning af logo eller tegning, farvelægning og andet unikt for kortholder! - Jeg håber, du har løsning til en nybegynder som mig! - God weekend og venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 22:23

Det er word xp desværre nok for simpelt til! Men det er da muligt man kan downloade en skabelon et eller andet sted!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 22:28

Jeg bliver lidt i tvivl! Bruger du en Mac eller har du en PC?

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 22:33

Til Tedd! - Jeg har en pc! - Venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-07-04 22:36

Her kan du downloade et gratis program, der er mere egnet til etiketter og visit og andre kort.
Det kræver kun du tilmelder dig Avery klubben så vidt jeg kan læse!
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-04 22:44

Dette er gratis og lavet til at fremstille alle mulige former for kort og labels
http://www.avery.com/us/Main?action=software.AverySoftwareDetail&catalogcode=WEB01&softwarecode=3200
Vil gerne give dig vidre hjælp men hvis det bliver for meget forviring så venter jeg med det.
og da det findes på dansk leder jeg lige efter det.

og velkommen Skovheksen

nå jeg fandt det http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp
Jeg har ikke selv prøvet den udgave, men deres produkter holder altid en god kvalitet
og det er gratis

Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-04 22:46

tedd altså

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-07-04 23:05

til min mac bruger jeg Microsoft word. Micosoft Publischer mener jeg er til en Pcèr.

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 23:16

Hej DABJ! - Også tak til dig! - Jeg har fundet Windows Publisher, men jeg har kun lige set på oversigten, så jeg håber, du vil hjælpe mig, når jeg "går i stå!". Jeg vil forsøge mig på projektet i morgen! - Tak for dit svar og god week-end samt venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 23:18

Hej 25 - Også tak til dig men jeg skrev jo til Tedd, at jeg har en pc og ikke en Mac! - Venlig hilsen fra Skovheksen og god week-end!

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 17-07-04 23:19

Til Natmaden og Tedd! - Tak for jeres svar, som jeg også vil forsøge mig med i morgen! - God week-end og venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 18-07-04 12:08

"Mac Spørgsmål" er titlen på dette forum, og da spørgsmålet "Mac eller pc" er besvaret med "pc", tror jeg ikke der skal skrives mere i denne tråd, OK?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 18-07-04 12:46

- ja

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 13:39

Nu er der jo skrevet i tråden kipros, og vi har jo alle været nybegyndere på Kandu. Det vigtigste er vel at hjælpe folk uanset om de har sat spørgsmålet i den forkerte katagori

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-04 20:11

hørt tedd

Godkendelse af svar
Fra : Skovheksen

Dato : 20-07-04 06:20

Tak for svaret dabj.