/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
bogholderi, dygtig både engelsk og dansk
Fra : j2010kandu
Vist : 645 gange
20 point
Dato : 17-07-04 15:39

Er du selv i stand til bogføring på både engelsk og dansk og kender du evt. Stones Summarum så giv mig en melding, så har jeg et godt tilbud til dig, hvis du har lidt tid til overs.

Accepteret svar
Fra : danevald

Modtaget 30 point
Dato : 17-07-04 15:47

Jeg har muligvis tid afhænger selvfølgelig af opgaven, bruger selv summasummarum i min egen "hobby"virksomhed, og sidder til daglig og bogfører i en dansk koncern med mange udenlandske bilag...

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-07-04 16:27

muligvis - hvor meget drejer det sig om og hvor bor du?

Godkendelse af svar
Fra : j2010kandu

Dato : 19-07-04 11:29

Tak for svaret danevald.
SummaSummarum vil i løbet af 2 - 3 måneder udkomme i Engelsk udgave. Vi vil gerne knytte et par gode folk til os med kendskab både til Summa og engelske forhold så vi kommer ud med et system som er godt gennemarbejdet. Der kan være tale om mindre opgaver og grovtest af systemet inden det går ud til beta-test og sénere fast tilknytning.

Kommentar
Fra : j2010kandu

Dato : 19-07-04 11:33

Vi vil gerne prøve at skaffe kontakt til 4 - 5 regnskabsnørder med kendskab til både summasummarum og engelske forhold.

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 19-07-04 11:47

ok, du kan maile mig på info(a)billigpc.dk for nærmere oplysninger