/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Købt en yamaha jog!
Fra : Nick15
Vist : 471 gange
27 point
Dato : 17-07-04 14:52

Hej jeg har lige købt en yamaha jog med vandkølet cylinder og digital speedometer alt på den er under 2 år gammel undtagen forgaflen og stellet... medfølger en ny forgafel... (skulle lige blære mig lidt

Problemet er at jeg mangler en ny bag bremse kabel... hvor kan jeg købe sådan et??? til så penge..?

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 37 point
Dato : 17-07-04 14:54
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-07-04 14:55

Men du skal lige vælge din korrekte Jog model. Det kabel jeg lige er kommet med er til en Space I.

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 17-07-04 14:58

problemet er at jeg ikk ved hva den hedder bortset fra Jog...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-07-04 15:07

Har du ikke fået nogen papirer med? Ellers må du ned til nærmeste forhandler der burde se forskel med det samme.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-07-04 15:50

Hvorfor køber man en vandkølet jog når man ikke en gang kan kende forskel på en Jog AS eller FS eller Space....!? Hvad vil du gøre hvis den går i stykker ??

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 18-07-04 15:34

Ham jeg har købt den af laver den uden timeløn ska bare have penge for resevedelene

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 18-07-04 15:48

Så forstår jeg ikke dette spørgsmål...??

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 21-07-04 13:20

Tak for svaret Mordex.