/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Trødløs Internet TDC Linksys
Fra : BurningThunder
Vist : 386 gange
100 point
Dato : 17-07-04 13:17

Hey alle..
Er der nogle der har noget erfaring med trødløst internet fra TDC webspeed. Jeg er lidt i tvivl angående hvilken man skal have...
Jeg har set der er noget der hedder 802.11b og 802.11g og Speedbooster på linksys's hjemmeside. Hvad er forskellen på de routere. Og hvilken netkort skal man have med til hvilke routere.

Er der noget med hvor stabilt signalet er, eller hvor stærkt det er?
Min forbindelse er 512/128. Hvis det kan hjælpe jer..

.:Skalski:.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 17-07-04 15:03

Hvis jeg var dig vil jeg holde mig væk fra webspeed der er altid problemer et alm adsl er 100 gange bedre så tænk lige over det en gang mere

MVH Henrik

PS. jeg kan andbefale struernet hvis du bor i et af de områder di dækker ( det kan du se her )
http://www.struer.net/default.asp?catID=464

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 17-07-04 15:43

Jeg har oplevet det medsatte, men det er nok bare hvor man bor, og hvor god dækningen er.

Men det var også meningen at jeg ville skrive ADSL Wireless. og ikke Webspeed. For det var til min fatter, han var træt at af trække ledninger. Så har han kikket på www.tdc.dk og set man kan købe nogle USB kort til 250.- om de er gode eller va? For så regner han med at leje routeren gennem dem...

.:Skalski:.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 17-07-04 15:47

Den til usb er lige så go som alle de andre man kan købe men den er bare lætter st sætte til