/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Køb af maxi cylinder.
Fra : Caam2
Vist : 431 gange
200 point
Dato : 17-07-04 12:57

Jeg har slidt min gamle alm 45mm cylinder op og skal derfor ha en ny.
Skal jeg købe en alm 45 cylinder, eller skal det være med membran...
Hvad er der af fordele og ulemper...
Ps: Kan man ikke købe et luftfilter, som ikke larmer, så meget som et powerfilter (Brøler som en gal).

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 17-07-04 14:59

Her finder du det du mangler jeg har købt meget der inde og der er iorden det de sælger og luftfilteret du skal købe er power 45-29mm den laner ikke så meget som de andre
http://www.protuna.dk/products.asp?c=22572232&n=19067301#xy
MVH Henrik

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-04 17:16

Du skal have et med membran: http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=242326
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 17-07-04 17:35

hvis du vil have en cylle med bedst efekt så tag den med membran!!!

dette er den sammen som pallebhansen viser men bare lidt biligere http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=8631&ItemStart=

og hvis du vil have et power luft filter der ikke larmer så er der nogle her
javascriptenWin22('navi3.asp?valg1=Peugeot&valg2=Peugeot&gruppe=Karburator&varenummer=999')
javascriptenWin22('navi3.asp?valg1=Peugeot&valg2=Peugeot&gruppe=Karburator&varenummer=HSS764')
javascriptenWin22('navi3.asp?valg1=Peugeot&valg2=Peugeot&gruppe=Karburator&varenummer=HSS1593')
javascriptenWin22('navi3.asp?valg1=Peugeot&valg2=Peugeot&gruppe=Karburator&varenummer=HSS1123')
javascriptenWin22('navi3.asp?valg1=Peugeot&valg2=Peugeot&gruppe=Karburator&varenummer=HSS1314')
http://www.dansk-scootertun.dk/shop/ HER SKAL DU SE UNDER FILTRE ALLE FILTRENE LAMMER IKKE SÅ MEGET!

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 17-07-04 17:40

Hov forkerte genveje men du skal gå ind på http://www.scooter-shoppen.dk/ og gå ind under peugeot og igen under peugeot og så under kaburator...

kan ikke få genvejene til at virke ...

hilsen BOFFEL

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 17-07-04 23:21

Hvorfor er det med membranen så godt...

Accepteret svar
Fra : BOFFEL

Modtaget 200 point
Dato : 18-07-04 13:31

det er fordi et den har en stører indsugnings kapasitet og den forstøver dit benz. meget bedre inden det skal brændes af...

og fordi den har en stører indsugnings flade kan den også træjke merer luft ind til og membranen sørger for at det kund er den rette mængte luft og benz bliver sendt ned i cyllinderren til afbrænding...

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 18-07-04 14:18

Jeg napper den med membran. tak for hjælpen alle sammen...

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 18-07-04 14:19

Tak for hjælpen alle semmen.