/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ka godt starte, men ik kører??
Fra : Frostie
Vist : 301 gange
20 point
Dato : 17-07-04 12:55

min Jog Fs vil godt starte men ik kører, når man gir den gas siger den underlige lyde og går ud, der ska siges at der er li kommet Malossi cylle, Hebo vario og Star traffic i og dyse 90i, den har kørt med disse ting omkring de 80-85km/t ka det være kaburatoren det er gået i stykkker?

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 17-07-04 14:53

der er nok snavs i kaburatoren.... prøv og skil den ad og pust den igennem... havde det sammen proglem med min Yamaha 4 gear..

Mvh Nick

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 17-07-04 15:23

Det kan også være din tændidg det er galt med

Kommentar
Fra : Frostie

Dato : 17-07-04 16:00

hvordan det?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-04 17:19

underlige lyde: Knækket stempelring, måske er stempelet vendt forkert?
Ødelagt nåleleje ved stempel?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Frostie

Dato : 17-07-04 18:41

stempelet er vendt rigtigt, nåleleje er det noet som er dyrt at skifte??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-07-04 21:37

Koster ca 40kr for et racernåleleje, og kræver kun at topstykke og cylinder kommer af (Skal af alligevel, hvis man skal finde fejlen). Nålelejet sidder imellem stempelets krydspind og plejlstangens hoved.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=277698312&n=903425934&pn=282574644
Udskiftning ved en forhandler ca 500kr.
MEN, de underlige lyde kan da også komme andre steder fra, feks. inde fra vario eller kobling, prøv at lade en forhandler lytte, det koster da ikke noget.
Men det er da aldrig et godt tegn med underlige lyde, kan være en "lille eller stor ting"
VH Palle Hansen