/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Søger job..
Fra : gatethereal
Vist : 442 gange
30 point
Dato : 16-07-04 20:30

Hey er der nogen der kender et sted hvor jeg kan finde et job? for mangler bare et, hehe.. men jeg er kun 15 år.. så det skal være nogle jobs der passer til min alder:)

mvh Kristian

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-07-04 20:34
Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-04 20:36

Hvad med at spørge i Supermarkeder o.l. for at høre om de mangler arbejdskraft nogen timer om ugen.
Eller hvis der er nogen fabrikker i nærheden af hvor du bor.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 16-07-04 20:36

Eller denne:
http://www.jobber.dk/

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 16-07-04 20:39

ok tak for alle de gode links : ) men vil lige kigge alle sammen igennem før jeg giver points og det der hehe

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 16-07-04 21:34

hmm havde jeg ikk så meget held med, de fleste passede ikk til min alder eller var de alt for langt væk : (
er der ikk nogen der kender andre gode links? : )

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 16-07-04 21:40

Så prøv engang med denne:
http://www.bijob.dk/searchjob.php

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 16-07-04 23:09

Den bedste måde at få et job i din alder, tror jeg er at møde op personligt og spørge om de mangler en ungarbejder, prøv den lokale cykelhandler, supermarked, bager osv