/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis sms sender
Fra : jonassr
Vist : 2098 gange
50 point
Dato : 16-07-04 20:14

Hejsa jeg står og mangler en gratis sms sender og den skal virke jeg har prøvet så mange sider hvor min sms besked aldrig ikom frem..

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 16-07-04 20:29
Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 16-07-04 20:48

Jeg har nu prøvet at sende 2 sms'er og efter 10 min har jeg ikke modtaget nogle så den virker vist ikke helt

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 16-07-04 21:47

til asim1
virker heller ikke her.

Tror ikke der er mange muligheder efter TDC er lukket.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-04 21:52

Citat
Kære Gratisbesked.dk brugere
Vi vil være meget glade for at I ikke sender os emails om at SMS-senderen ikke virker. Vi er helt klar over at den kører ustabilt i øjeblikket og vi arbejder ihærdigt på at få den til at køre 100% igen, men vi bliver oversvømmet i mails omkring det samme emne og det vil vi helst undgå, så hvis I vil være så flinke ikke at sende os mails omkring SMS-senderen så vil vi sætte stor pris på det!

Accepteret svar
Fra : foxdk

Modtaget 50 point
Dato : 16-07-04 22:22

Her på min side http://www.telefox.tk er en oversigt over sider hvor du kan sende gratis SMS'er :)

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 17-07-04 14:17

Ok jeg prøver lige igen jeg skal bruge en side hvor jeg kan sende sms'er til alle og det skal ikke være 1-2 sms'er om dagen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 17-07-04 16:00

Tror ikke du finder steder, hvor man ubetinget kan sende gratis SMS'er
Teleselskaberne vil ikke lade den indtjening, gå deres næse forbi!!!

Gert

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 18-07-04 17:49

Så her jeg lige selv fundet et sted www.kondi.dk

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 19-07-04 10:05

jonassr>>> hvor kigger du ikke på den side jeg har lavet http://www.telefox.tk der stå www.kondi.dk og har givet den 10 fordi man sender med eget nummer og kan sende mere en 1-2 om dagen :)

/foxdk

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 19-07-04 10:55

jeg havde ikke kigget så meget på den side for der havde du skrevet at den kun virkede til 2 selvskaber

Men du får de point for svart

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 19-07-04 10:55

Tak for svaret foxdk.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 19-07-04 11:49

det skal dog lige siges at man kun kan sende 5 sms er om dagen på www.kondi.dk så din side skal lige rettes engang

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 19-07-04 16:56

Jonassr>> Skulle nok havde skrevet at det var de kun de 2 selskaber j havde teste hov men synes du ikke www.kondi.dk er forvider at læse når man modtag en besked det fra?? Hvilke selskab har du sent til??