/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke finde SHELL.DLL
Fra : boy150
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 16-07-04 12:39

Når jeg starter mit kartoteksprogram "Min Musik", får jeg meddelelsen: Kan ikke finde SHELL.DLL. Hvordan finder jeg den, så jeg kan komme ind i min pladesamling?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-07-04 13:10
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-07-04 13:11

Når du har hentet den kopierer du den ind i C:\WINDOWS\system32

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 13:17

Du kan prøve at søge med din søgefunktion efter>SHELL.DLL< for at se om
du har den på pc'en,er den det så skal der ligge en i>
C:\WINDOWS\system\SHELL.DLL og i>C:\WINDOWS\system32\shell.dll
finder du den på pc'en så sørg for at den ligger i begge mapper
du kan kopiere den fra den ene mappe til den anden,højreklik
på filen>egenskaber og tjek versionen i xp pro er det v3.10
og virker det så ikke efter en genstart så kan du prøve
at regisrer dll filen ved at åben kør og skrive>
regsvr32.exe SHELL.DLL
med mellemrum imellem regsvr32.exe og SHELL.DLL
at registrere dll filen>kan du prøve før du gør noget andet.
har du den ikke på pc'en så kan du hente den her>
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?shell
men før du lægger den i mapperne så tjek lige versionen.
Husk det er altid en god ide at lave ent gendannelsespunkt.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 13:17

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 13:21

når du registrer filen vil der komme en dialogboks op og fortælle dig om det lykkedes eller ikke