/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu holder ikke i længden..
Fra : BadBoyBobby
Vist : 484 gange
1 point
Dato : 16-07-04 00:41

Hvad helvede er meningen med at det skal gå så langsomt når man bruger kandu?????????????????????????????????
Min lillesøster på 13 år kan da for helvede få lavet det her hurtigere så man i længden gider bruge det.

Jeg spørger bare....er det en joke? ER DER EN ÅRSAG TIL AT DET IKKE BLIVER LAVET?

Kan man få lov til at høre fra en af stifterne af denne portal, eller er der ikke noget at svare på?

Eksperten.dk kører perfekt hver evige eneste gang.. Så det må jo kunne lade sig gøre.

Jeg vil hellere betale for at det går hurtigere end at sidde og være til grin med load tiden her....

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 11 point
Dato : 16-07-04 00:51

Det kører skidt det kan vi hurtigt blive enige om, og det er faktisk utrolig meget tid man skal bruge på, at skrive en kommentar i et spørgsmål - gentage fordi man får blank side - gentage igen, og ingen respons fra spørgeren sikkert fordi denne ikke kan indlæse siden.
Lige inden du skrev dit spørgsmål, BadBoy... havde jeg besluttet, at hvis det ikke bliver bedre så gider jeg ikke spilde tid på det her.
172 brugere på, de må være døde af kedsomhed eller tælleren er gået fast.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-07-04 01:13

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående.
Man skriver og skriver til kandu, opretter tråde direkte rettet mod, at kandu skulle komme med udtalelser, men lige tavs forbliver de.

De har lovet ændringer for mere end 3/4 år siden, så skulle det blive den dato, og så den dato, men intet absolut intet er sket.

Jeg selv sendte for et par måneder et mail til kandu med forslag til nogle ændringer, men kandu er lige så tavs som graven. Jo de kan lige overkomme at trække månedens vinder, og så heller ikke mere.

Er det begyndelsen til enden??, så kan kandu lige så godt skrive det nu, den måde det kører på er hverken befordrende til hverken brugere eller superbrugere.

Skal vi le eller græde??, eller er det de samme problemer om 1-2 eller 10 år??
Der er kun kandu til at svare.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 16-07-04 01:35

Det er synd at det er sådan, men det værste er vel at der ingen respons er fra de ansvarlige???
Hvordan kan man køre en side som denne hvis man ikke har tid til at bruge på den?
hvis antallet af utilfredse mails er for stort til at man kan svare på dem alle, så kunne man vel for pokker lave et opslag om hvad der sker?
Det burde være muligt at få siden her til at køre ordentligt, også uden de store udgifter?
Og hvorfor er der ikke en af jer derude der laver en konkurrent til kandu? Eller det er måske prøvet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 01:39

173 brugere BjarneD; for jeg har lige 'fået lov' at logge på !

Det er mig en gåde, det eneste der er sket i år er; Kandu.dk efter eget udsagn har fået ny server *LOL*
..og at årstallet i bunden af skærmen er ændret fra 2000-2003 til 2000-2004.

Stort !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 01:56

Efterhånden er jeg begyndt at tro på mine egne konspirationsteorier. Nemlig ; det er meningen Kandu.dk SKAL halte derudad med jævne mellemrum, for at skjule hvilke 'kræfter' der står bag et site som dette.

Kørte Kandu.dk fejlfrit, som man skulle forvente, ville alt for mange brugere for alvor begynde at undre sig over den manglende response og det lave informations niveau. Som det er nu, stiller folk sig tilfreds med forestillingen om manglede manpower, økonomiske trængsler eller simpel ligegyldighed.

I virkeligheden er Kandu.dk måske blot et opsamlingssted for en organisation, der ikke ville kunne indsamle oplysninger og efterretninger på anden vis, uden der ville blive stillet for mange spørgsmål til formålet og lovligheden af dette. Den slags er der i Danmark kun en lille håndfuld 'virksomheder', der kunne være interesseret i. Gæt selv hvem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 02:11

BadBoyBobby -> Du kan stadig nå at slette dit 'ekstra' spørgsmål her : http://kandu.dk/dk/spg/45161

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-04 02:12

Kunaat, sinilluaritsi

</MOLOKYLI>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-07-04 03:58

Jeg gidder kun kikke ind en sjælden gang imellem efterhånden og er kandu sløvt(hver dag),ja så sletter jeg alle emilerne og skrider igenkedeligt sted at opholde sig med de loade tider.

Velkommen til kandu.dk
Vejen til en langsom løsning,(har du oseaner af tid så er du kommet til det rette sted) gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,kurser og vidensdeling.
Manse9933

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-04 11:34

Selv det russiske postvæsen er hurtigere.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-04 11:34

Selv det russiske postvæsen er hurtigere.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-07-04 11:36

Er der nogle af jer, der har prøvet at grifle en mail sammen til kandu- teamet?
Hvad om vi alle, skrev til dem?

For det her er da til at brække sig over. Altså load- tider, fejlmeldinger, manglende emiler osv osv...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-04 12:31

Jeg har prøvet at skrive, men min Outlook express virker ikke, og almindelige mail svares der ikke på.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-07-04 13:14

Har netop sendt mail til kandu... Nu er jeg godt nok spændt på, om jeg hører noget!!! Gør jeg, ja så er det klart, at jeg lægger svaret her ind!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-07-04 13:23

Jeg har også lige skrevet til kandu, og bedt dem komme med en udtalelse i dette spg. men jeg tvivler meget på, at det vil ske.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-07-04 14:47

lad nu endelig være med at være så naive, skvattene bag kandu svarer aldrig ALDRIG.

mvh
per

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-04 14:50

men hastigheden er da tilbage på normal speed
.......... lige nu i sekundet ...........
men måske ikke når jeg trykker send

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-07-04 14:53

Bibse, vi er skam ikke naive. Jeg forventer intet svar, men håber da at kandu- teamet vil tage henvendelserne seriøst. Sker det ikke, tja, så vil jeg nok overveje om jeg fortsætter her...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-07-04 14:57

calista

jeg har stadig adressen www.kandudet.dk men mangler programmet, har ikke kunnet finde nogen der vil binde an med at lave det, kender du nogen så er vedkommende velkommen til at få adressen, under forudsætning at det kommer til at kører hurtigere en her.

mvh
per

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-07-04 15:00

ØHM, det var nu ikke lige det jeg havde i tankerne. Jeg kender godt nok dem der kan "sådan noget", men de har ikke tid.
Og jeg har hverken lyst eller tid, til at deltage, men jeg ønsker dig alt muligt held med siden. Guderne skal vide, at kandu trænger til lidt seriøs konkurrence!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-04 15:02

nu virker det... næ ... nu virker det ikke.

Kære kandu'team'
jeg tror din hamster gnaver i netledningen.
Foreslag giv den rigtigt mad.

hvad med et nyt logo, 'made in taiwan'

Ja det jo nemt at være kritiskt, måske sidder der virkelig en hamster og styre denne side,
og så er det jo meget godt gået.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-04 15:10

bibsamie -> fin adresse
men det er jo serveren der skal kunne trække det
hastigheden på kandu, er også forskellig, efter hvilke sider/emner du går ind under.
jeg tror at nethastigheden på kandu er ok, men databasedelen er på vej ned.
måske skulle en kandusse selv oprette et spørgsmål.
'Hvordan optimere jeg min database'
http://halvdum.dk venter vel også bare på aktivitet ..

solen skinner jeg vil ud i det gode vejr, og nyde en hof.
hav det godt!
Natmaden.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-07-04 15:28

natmaden

jeg kan stille med al hardwaren.

per

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-04 23:44

Fin ide bibsamie
men jeg vil vente lidt, det er en for stor mundfuld og det er jeg ikke moden til, men snart,,, måske

sidder også selv med en velvoksen server, den er ikke en gang sat til. dual xeron 2.4ghz 3gb ecc ram og ultra 320 med 15k hd dual gigabitnet
den står og keder sig,(æder mere strøm end microovnen), og kølesystemet larmer så man ikke kan være i rum med den.
når jeg køre den op tror jeg det blir efter supermortens model med freebsd http://www.supermorten.dk

derefter vil der være udgifter til strøm/net/admin og det ses jo på kandu at det kræver tid
, men det da noget at vi kan tage op senere

Jørgen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-07-04 00:03

natmaden

du kan altid fange mig på bibs@c.dk

mvh
per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-07-04 00:06

Hai drenge (bibsamie og natmaden) -> Dét lyder som et spændende projekt. Er det noget man måske kan lægge billet ind på at deltage i ? På den ene eller den anden måde ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-07-04 00:59

natmaden, klik dig ind herpå: http://www.kandu.dk/dk/spg/45280

ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-04 05:28

Tak ellebye

molokyle og bibsamie
jamenkanvinudet !
jo det er jo værd at prøve !

Godkendelse af svar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 25-08-04 07:14

Tak for svaret BjarneD.