/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problem i style xp
Fra : tiemaster
Vist : 324 gange
100 point
Dato : 15-07-04 11:19

hej jeg bruger programmet style xp og har fundet det tema jeg gerne vil bruge og det fungerer os fint, lige indtil jeg slukker pc,en når så jeg tænder igen er den gået tilbage til noget der mest ligner win 98 det eneste der er tilbage er wallpaperet. hvad skyltes dette???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 11:24

Det ved jeg ikke. Den gør den oxe hos mig, men kun en gang i mellem. Og slet ikke efter jeg har formateret og fået friskt ind i dyret...

Du skal gå ind i egenskaber på skrivebordet og i "Temaer" så kan du finde din opsætnng og vælge den der. Så kommer den tilbage...

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-04 11:35

hent>>>>>>> Download Multi-Patcher 1.5.1

http://www.belchfire.net/article555.html

det er en dll fil der laver om på XP original fil,som så illader tredie parts skin's
at blive indstalleret,når du indstallere denne så vil windows fil beskyttelse
komme frem og bede dig om at sætte din XP cd i drevet,ignorer dialogboksen, og genstart
pc'en,det lille program kan også gendanne XP's originale fil igen,vis du får behov
for dette,husk altid at lave et gendannelses punkt,en kan aldrig vide,jeg har
aldrig haft problemer med programmet og har lagt det ind på mange
venners pc'er,jeg bruger kun denne dll omformer,og henter forskællige temaer på
nettet,jeg har droppet Style xp.men det vil også virke med style Xp.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-07-04 11:45

tillader,der er også temaer på samme side,jeg har nogle af disse,men har også hentet mange rundt omkring på nettet(gratis),jeg har omkring 200 hundrede forskælling temaer,så jeg har nok at vælge imellem,med kun dll omformeren skal man strye sine temaer under skærm>temaer

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 13-08-04 22:03

Tak for svaret Manse9933.