/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mus er væk....
Fra : Angband
Vist : 368 gange
40 point
Dato : 15-07-04 00:01

Hej min mus er væk... altså på skærmen, lige pludselig farede den rundt i kontrolpanel, hvad skal jeg gøre????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 00:13

Skifte batterierne... Hvis den altså er trådløs.

Ellers forstår jeg faktisk ikke... Er det cursor der er væk.???

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:15

ja... men altså cursoren farrede rundt i kontrolpanel, og så forsvandt den

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-07-04 00:17

Har du prøvet og starte op igen?

The1best

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:18

ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-04 00:20

Er den trådløs - så tryk på den lille knap under musen og på modtageren. Er den med infarød - så se efter om den lyser under musen.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-07-04 00:21

Så kan jeg ikke desværre ikke hjælpe dig.

The1best

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:22

HJÆLP

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-07-04 00:23

Hvad var det sidste du lavede inden det skete?

The1best

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:24

var inde på en internet side ( www.zulus.dk )

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 00:25

Brug diverse genvejstaster for at komme ind i kontrolpanel og "Mus" for at se om den overhovede er der.

Ellers er der også enhedshåndtering.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-04 00:26

Du kan genstarte comp med tastaturet.
Alt+F4 lukker vinduet
windowstasten ruller startmenuen op
Du kan navigere med piltasterne, og flytte rundt med Tabulatoren og vælge med enter.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 15-07-04 00:26

Hvilken mus har du?

The1best

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:26

hvad mener du med er der??? under hardware???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 00:34

Hvem spørg du????

Hvis det er mig:

-Kontrolpanel
-Administration
-Computeradministration og så
-Enhedshåndtering

Så skal du finde din mus(og andre pegeenheder)og der kan du se om den virker og du kan lave fejlfindning på derinde også.

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:36

men inde under kontrolpannel/mus/hardware, er der ik nogen mus... er det normalt????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 00:40

Nej, det er det ikke. Du skal installere den igen.
Prøv evt. lige og tage stikket ud af tårnet og sætte det i igen og se om den finder nyt hardware.

Kommentar
Fra : jyden_bording

Dato : 15-07-04 00:42

du skal sætte cden til mus og tastatur ind( driveren)....... og så installere..... ellers træk stikket ud og genstart.. når den er startet skal du sætte den i!

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:43

nope.... det er sq da godt man har 2 computere... tror du det hjælper med en anden mus i tårnet???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 00:47

Nej, du skal installere den igen som Jyden*_bording skriver.

Ud med stikket, genstart og sæt så stikket i og se om den vil finde nyt hardware...

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 00:57

prøver igen... den mus jeg brugte virker forresten heller ikke på denne pc

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 15-07-04 01:09

okay nu virker det... men musen prøver igen at slette sig selv... hvordan fjerner man det???

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 01:20

Kører noget online anti-virus scanning. Evt. "panda" hos www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 01:20
Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 15-07-04 15:04

Hejsa.....
Ikke for at være skadefro..... men LOLDA.... den har jeg squ ikke hørt før......

Nå, men hvis/når du får bugt med din eventuelle virus, så er det måske en god ide at installere både en virusscanner og en firewall..... her er der en pakke med begge dele..... holder gratis i 1 år.....
www.my-etrust.com/microsoft

Held og lykke.....
mrhan

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-07-04 18:39

Hvad så...? Hvordan står det til. Har du løst problemet.?