/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
lige et lille sjovt spørgsmål
Fra : mikkelgj1
Vist : 583 gange
35 point
Dato : 14-07-04 22:40

ja, et lille sjovt spørgsmål til http://www.kandu.dk/dk/spg/23939
hvor skal man måle fra? altså roden af pikken? undet den? siden?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-07-04 22:44

Du skal måle så meget som muligt

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 45 point
Dato : 14-07-04 22:49

Helt ned fra roden... og til spidsen...
Og tykkelsen måler man det tykkeste sted...

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-07-04 22:53

jamen roden det er jo helt nede omkring bollerne..

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 14-07-04 22:56

Der findes kun en størrelse pik ... Alle måler bare fra forskellige steder

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 23:08

Du måler oven over og ikke under penis...

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 14-07-04 23:10

Dansende_T >

Den var sq go´..............

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-07-04 23:12

Har du en stiv lineal ? Så har du svaret her

http://www.sexlinien.dk/brevkasse/vissvar.asp?sid=20746

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 23:13

Man måler fra gulvet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 23:27

Ja, et mål fra gulvet må da give et tilfredsstillende resultat

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 14-07-04 23:31

Citat:
Ja, et mål fra gulvet må da give et tilfredsstillende resultat

Wutt.. Så skulle jeg nøjes med 4 centimeter ???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-04 23:33

Er du da ikke ret høj?!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-07-04 23:34

mikkelgj1> Hvor du heldig du kan helt gratis komme med i en videnskabelig undersøgelse
Det tager lidt tid, for der er mange spørgsmål og målinger du skal igennem

http://www.sizesurvey.com/
http://www.sizesurvey.com/quest.html

God fornøjelse

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 14-07-04 23:36

Creamygirl .> Nej jeg er ikke ret høj og den er ikke ret lang .... Tilgengæld er den fanme tynd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-04 00:14

Fyren er for første gang på besøg hjemme hos damen.
Så ser han nogle mærker der er skåret i sofabordet.
"Hvad betyder mærkerne der?" spørger han.
Hun:"Det er sådan en lille spøg. Jeg får de fyre jeg har med hjem til at lægge "den" på bordet, og så måler jeg hvor lang den er"

Da hun så er i køkkenet og hente lidt at drikke til dem, kan han ikke dy sig.
Så altså frem med kalorius.
Så kommer damen ind i det samme, og han siger:
"Se bare her, min tøs. Jeg slår sgu alle de andre med flere centimeter"
Hun: "Det er noget du tror. De andre målte vi fra den anden side af bordet."

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-04 00:20

jeg elsker når mænd med deres uvidenhed ydmyger sig selv

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 15-07-04 03:55

Lad dog være med at gå så meget op i de tal. Pyt med dem, hvis pigen får store øjne og stille hvisker "SHIT mand" - Så er den stor - Stor nok

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 09:06

hvad så når hun skriger SHIT MAND og løber sin vej er den så for stor eller trænger den bare til og blive vasket

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 09:17

Det er så et mysterium, som vi bare lader gå i "glemmebogen".

Hilsen Smuts kæreste.......

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 09:19

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 15-07-04 10:19

At "den" fremstår i en tiltalende og brugbar hygiejnisk tilstand burde være en selvfølge for de fleste mænd, så dit sp. smut, er kun af interesse for et fåtal, og dermed ligegyldigt.

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 15-07-04 10:24

Undskyld - Jeg ser først nu, at det formentlig er smuts kæreste der spørger - Jamen kære "smuts kæreste", jeg håber da for dig, at dit spørgsmål er af teoretisk interesse. Men ellers smid svinet i bad eller ud

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 21:59

Hej Manson!

Nope, det var ikke mig der spurgte omkring den "hygiejniske tilstand" - men jeg var så sød at svare på min kærestes lidt bizarre spørgsmål (kan man vist roligt kalde det!) Men mellem os to - og resten af kandu, så kunne han godt trænge til at få den vasket lidt ind imellem.... Pjat, pjat, nu må jeg hellere være sød. Han er selvfølgelig altid dejlig ren og lækker - og hans størrelse fejler i hvert fald ikke noget *GG*

Knus Smuts kæreste (hvilket jeg jo faktisk ikke er, da Smut er min kærestes hund.....?!) Så hygge hejsa, og god aften til jer alle. Maria.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 15-07-04 23:17

Ved du hvad Maria?
jeg synes du skal tage og Smut ud af kærestens profil. Det er ikke så svært at oprette din egen, og vi andre er på den måde fri for at blive i tvivl om hvem der i virkeligheden er Smut, og hvem der er kæresten.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-07-04 23:39

Undskyld mange gange

Jeg er allerede "smuttet" ud af siden.

Maria

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 00:04

Så så Smuts kæreste.
Det var skam venligt ment, så få du bare de der øjenbryn sat
ned på plads igen

Kommentar
Fra : smut

Dato : 16-07-04 10:46

Så så "Jungle Love" - nu må du lade vær' at misforstå mine indlæg, jeg er skam også venlig - men er ikke vant til at bruge kandu.

Og søde ven - vær lidt positiv, så får du mere medgang her i livet!

Positive og venlige hilsner fra hende der smutter nu!

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 11:52

Hvad i alverden kender du til min medgang og modgang her i livet?
Jeg skrev jo netop at mit indlæg var venligt ment, og det til trods forsøger du at vende mig til at være negativ.

Nå, du er "smuttet" men så kan Smut jo fortælle dig, at jeg har kommenteret dit indlæg, hvis Smut's kæreste i virkeligheden ikke er Smut selv

Til din orientering står J_Lo står ikke for "Jungle Love"
Jeg er i virkeligheden Jennifer Lopez - altså Ben's exkæreste*GG*

Kommentar
Fra : smut

Dato : 16-07-04 12:45

Ups - sorry, selvfølgelig er du da Jennifer Lopez, det kunne jeg da ha' sagt mig selv - synes bare at "jungle Love" passer meget bedre til dig

Det er et ret filosofisk spørgsmål du stiller mig - og det kunne vi begge to bruge lang tid på at svare på, men det vælger jeg dog at springe over - men vi mødes nok en anden gang, hvor jeg er oprettet som Nelle23 (for selvfølgelig vælger jeg da at lytte til godt råd - især nu hvor jeg ved at DU er en kendt!!)

Og indtil da, håber jeg da så inderligt at du vil blive ved med at være så dejlig positiv, venlig og gæstfri - for jeg ser nu, at selvfølgelig har du hele tiden været det. Det er altid rart at møde personer som dig, som gør at man føler sig ekstra velkommen - Tak, Jennifer herself.

Hvorfor er du egentlig ikke sammen med Ben længere? Hvem af jer, kunne ikke holde den anden ud?

Nelle23 - som tilfældigvis skriver fra Smuts profil

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 14:02

Jeg kan virkelig ikke se humoren (hvis der altså findes en sådan) i at du bliver ved med at skrive i din kærestes profilnavn
Hvorfor tøver du? ved du ikke, at Shit happens to those who hesitate!!

Øh, Hilsen Ben - som tilfældigvis skriver fra J_Lo's profil

Kommentar
Fra : Nelle23

Dato : 16-07-04 19:47

Jamen kære Jennifer - gør det i virkeligheden en forskel om det er skrevet i Smuts eller Nelles profil? Ordene er de samme, de betyder det samme, og sørme om det ikke også står på dansk og er letlæseligt for alle. Måske virker det bare - af en eller anden uforklarlige grund, meget provokerende på dig, at jeg tilfældigvis kommenterede Smuts indlæg i mit eget navn? Jeg ved nu at du ikke kan se nogle som helst humor i det - ved faktisk heller ikke om jeg ønskede at det skulle opfattes sådan? - men for at gøre dig tilfreds, kan du se at jeg er logget ind som Nelle, for jeg tør da sørme ikke være "hende der tøver!!"... Uha da nej!

Og lige en sidste ting Jennifer. Du må vist snart acceptere at du ikke længere ER sammen med Ben. Jeg tror ikke en EX-kæreste synes det er særlig fedt at du skriver under hans profil? Måske ER du i virkeligheden slet ikke Jennifer?! Vil det sige du der rent faktisk er en chance for at du udgiver for at være en anden, end du i virkeligheden er? Det må siges at være misvisende, hvis det rent faktisk forholder sig sådan.... Bliver man ikke sagsøgt for sådan noget i USA? (oplever du et dejá vu lige nu?)

Nå, lad det være det sidste ord i denne sag om "størrelsen på dyret". Jeg håber vi begge to kan "slå hånd på det", og komme videre. Hvis du nogen sinde har brug for lidt hjælp til anbefaling af piller mod skizofreni - for søde Jungle Love, det der med Jennifer, det bliver du nok nødt til at "slå ud af hovedet" - den STORE numse, kan få mennesker slå!

Venlige hilsner Nelle23 - som du ser, ikke længere skriver fra Smuts profil - ALT for at gøre Jungle Love happy!

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 22:17

Altså ærlig talt Smut / Nelle23 / Smuts kæreste/ Smuts hund/ whatever.
Jeg er som sådan bedøvende ligeglad hvad du klamt og frivolt kyler ud på nettet om din kærestes rumstérstang – Om den skal på hygiejne kursus eller er for stor / for lille / eller tilpas kan da kun vedkomme dig og din kæreste, hvis I ellers ikke er én og samme person. En upassende gang cyberstrip som kun har et formål, nemlig at komme i focus.

Drop du blot alt det søde mig her og søde mig der, og lad venligst være med at tørre din skizofreni af på mig. Focuser i stedet på at tilegne dig selv lidt selverkendelse.

Ps. Du må hjertens gerne få det sidste ord. Jeg fjerner alligevel hakket forneden, da dette er meningsløst

Kommentar
Fra : nicos

Dato : 17-07-04 17:24

allo´
helt inde fra roden det er jo der tissemanden begynder!!!*!!

NiCO´s

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 20-07-04 15:57

Tak for svaret Mordex.