/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Voodoo3
Fra : casualty
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 21-06-02 19:14

Jeg har et voodoo3 kort siddende i min computer...Der er en superVHS udgang på kortet...Jeg har fundet de rigtige drivere der virker, men problemet er at jeg ikke kan få et brugbart signal ud til mit TV....
Når jeg starter computeren op så flimrer TV-skærmen kort Og man kan se at der er "hul igennem" så det må kunne virke på én eller anden måde...

Hvad skal jeg bruge af software for at kunne konfigurere kortet til mit TV???

PS: Jeg benytter win 2000

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 21-06-02 18:35

casualty wrote:
> Jeg har et voodoo3 kort siddende i min computer...Der er en superVHS
> udgang på kortet...Jeg har fundet de rigtige drivere der virker, men
> problemet er at jeg ikke kan få et brugbart signal ud til mit TV....
> Når jeg starter computeren op så flimrer TV-skærmen kort Og man kan se
> at der er "hul igennem" så det må kunne virke på én eller anden måde...
>
> Hvad skal jeg bruge af software for at kunne konfigurere kortet til mit
> TV???

øh, det skulle virke med 3dfx's seneste Win2k driver.. det virkede da
for mig..

den driver skulle være alt.. gå evt. ind og check signalet.. tror det
er PAL B-G eller sådan noget.. du skulle kunne vælge hvilket land du er
i, så skulle den vælge det korrekte PAL signal..

> PS: Jeg benytter win 2000

det gjorde jeg også..

Godkendelse af svar
Fra : casualty

Dato : 21-06-02 21:48

Tak for svaret Dennis Jakobsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-06-02 00:10

casualty wrote:
> Tak for svaret Dennis Jakobsen.

velbekomme.. virkede det?