/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Slilokonebryster i Sverige???
Fra : SandraFalk
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 14-07-04 15:33

Jeg har i mange år tænkt over at få lavet større bryster.
Jeg har født en datter for 8 år siden og synes mine bryster trænger til et lille løft og kunne godt tænke mig dem lidt større.
Er der nogen her der har erfaringer fra nogle steder i Sverige, hvor man kan få det lavet??
Og vil også meget gerne høre fra nogle der har erfaringer med andet end silikone - eks. soya eller saltvand.
Priserne er vel billigere i Sverige, er de ikke??

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 14-07-04 15:34

Ups - overskriften er ik så heldig - men I ved vel hvad jeg mener...

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:32

Hej Sandra.

Jeg kan ikke hjælpe dig med egne erfaringer, men har dog lige opsnappet et par godkendte klinikker i Sverige, som du kan kigge lidt nærmere på..
Umiddelbart synes jeg da ikke Sverige ser ud som om de er billigere. Mellem 26.000 - 29.000 kr, men det er måske billigere end her i Danmark, jeg aner det ikke!

Held og lykke

http://www.pkc.se/dk/framesets/fra_main_FULL.htm
http://www.transmedica.dk/dk/4_a.asp
http://www.plastikkirurgi.com/dk/index.htm

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 18:40

I Dk kan du få det lavet for helt ned til 20.000-22.000 kr. men det er med lokal bedøvelse og sikkert ikke de bedste implantater....
Når du tænker på Sverige, skal du ikke kun tænke på at køre derover én gang. Du skal ud over en forundersøgelse, operationen og fjernelse af tråde, komme til undersøgelse ca. 3 gange i løbet af det næste halve år. Så du skal lige regne transporten med....
Og til sidst, du får hvad du betaler for..... Vil du have et ok resultat, er det bedre at bruge ca. 30% flere kr. men være tildfreds med resultatet.

Held og lykke med det

Mordex.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-07-04 21:45

Husk at få talt MEGET med lægen, og tjek hans/hendes baggrund/fortid. Desuden skal du huske på at de skal skiftes ca. hver 10. år.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-07-04 21:55

888>
Det med at de skal skiftes hver 10. år var før i tiden. Nu kan man få implantater der (burde) holde resten af livet...

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 16-07-04 17:16

Hvor har du din viden fra Mordex?

Et udpluk herfra: http://www.kvindeguiden.dk/default.asp?thdid=8962&bid=83
Citat
De nyeste modeller af silikoneimplantater har en længere holdbarhed end deres forgængere. Men det betyder ikke, at de holder evigt. Beregninger viser, at 17 pct. af de moderne implantater er ødelagt, inden der går 10 år. Derfor bør man gå jævnlig til kontrol, fx hvert andet år, opfordre Lisbet Hölmich som er læge i Kræftens Bekæmpelse.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 16-07-04 17:23

Min viden er fra egen erfaring (ikke fordi det er mig der har fået lavet bryste *GG*) men jeg har talt med mange forskellige læger der alle sagde det samme.
Det betyder ikke at implantaterne holder evigt, men de holder sikkert længere end de gjorde før i tiden...

Kommentar
Fra : nicos

Dato : 17-07-04 17:28

Jeg har hørt at det skulle være billigst i polen... der var en udsendelse på lorry om "goder" nu da der var kommet nye lande i EU og der var polen billigst!!

NiCO´S

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-07-04 17:35

I Polen kan du få det lavet fra ca. 11.000 kr.
Men kan man nu være sikker på at det bliver lavet ordentligt? Er det noget der vil holde?

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 19-07-04 11:56

Hvad fa'en er det for noget fordrukkent vrøvl Mordex ?

Du har måske ret i at implantaterne burde holde resten af livet, hvis man vel at mærke er 80 år når man får dem*GG* Når du samtidig skriver BURDE, så svækker du dit eget udsagn - Helt almindeligt for personer, der elsker at optræde skråsikkert, men alligevel er skide bange for at blive taget i en fodfejl KYLLING.

Og liiige - Jeg undres over, at du har talt med adskillige læger om brystimplantater - Sig mig, er du til lak og læder - eller gummi og silicone *LOL* Fjols

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-07-04 11:59

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 19-07-04 12:03

PS.

Skulle du forresten ikke selv smutte en tur til Polen, og få lavet en hjerneimplantation. Egentlig ville jeg foreslå en hjernetransplantation, men det forudsætter jo at der tidligere var noget.

Hvis det havde været aktuelt med transplantationen, kunne du sagtens finde een på Kandu - Der er mange der slet ikke bruger deres. Kvaliteten kan jeg selvfølgelig ikke garantere for. *LOOOOL*

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 19-07-04 12:05

HAHAHAHA - Jamen Mordex. Var det hvad din hjerne rakte til *LOOOOOOL* Få nu gjort noget ved den implantation.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-07-04 12:06

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 19-07-04 16:53

takker for de seriøse svar - og de mere morsomme - jeg lader tråden stå åbent lidt endnu

Kommentar
Fra : 888

Dato : 19-07-04 21:53

Kan du bestemme dig for hvor længe du mener de holder Mordex??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 19-07-04 22:06

Jamen jeg har skam ikke sagt at jeg overvejer hvad der er rigtigt. Jeg ved bare at de læger jeg har snakket om implantater med, siger at der findes implantater der burde holde resten af livet. Og jeg har ikke snakket med dem om mig selv, men en af mine nærmeste. Og det er da klart at man undersøger sagen inden man begiver sig ud i sådan en omgang
Jeg er altså kommet med min erfaring, og andre er kommet med deres.
Hvad vil I ellers have mig til at sige/gøre???

Mordex.

Accepteret svar
Fra : tommyhald

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-04 12:19

Min kone har fået dem lavet i Århus af en kirurg der hedder Grymer. Prøv tlf. bog. Han kan bare det der + de er meget søde med vejledning, mv. så du får en størrelse du bliver tilfreds med. Han siger man skal få dem lavet et nr. større end man umiddelbart havde tænkt sig, da erfaringen viser at mange "skyder for lavt"

Tommy

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 23-08-04 22:34

Tak for svaret tommyhald.

Kommentar
Fra : zantos

Dato : 27-09-08 23:21

hvem har prøvet det.... hvad skal jeg gøre eller ikke gøre???????