/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pasword i win 2K
Fra : Dansende_T
Vist : 453 gange
220 point
Dato : 14-07-04 14:59

Jeg har el bærbar PC der er et par år gammel.

Den blev leveret med windows 2000, og har som sådan virket upåklageligt.

Mit problem består i at den ikke vil acceptere at skulle huske passwords. Hverken i Outlook, Outlook ekspress, IE, Mozilla eller Netscape for den sags skyld. Alle steder har jeg mulighed for at sætte et flueben i "husk password" men det bliver ignoreret af maskinen hver gang.. Da maskinen kører ca 10 timer dagligt, og jeg skal taste passwordet til min mailbox ind hvert kvarter er det faktisk ved at blive en belastning...

Kommentar
Fra : Markmus1968

Dato : 14-07-04 17:30

Prøv under kontrolpanel som administrator - lokal sikkerhedspolitik -> kontrolpolitikker -> Adgangskodepolitik -> gem gamle adgangskoder.
Og se om der er nogle indstillinger der kan ændres der

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 18:38

Start >indstillinger>kontrolpanel>administration>lokal sikkerhedspolitik>kontopolitiker>
dobbelklik på adgangskodepolitiker>dobbklik på gem gamle adgangskoder>
indstilling for lokal politik>lav nullet om til 1>ok>
Hvis det virker - så var det markmus1968, som gav ideen.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 15-07-04 09:42

Er testet nu ... det virkede desværre heller ikke ...

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 16-07-04 19:32

DU kunne formatere........ Men det er ikke sådan et godt råd!

Har du husket at sætte flueben i husk adgangskode!

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 16-07-04 21:18

Jeg har prøvet næsten alt... og jeg har også husket fluebenet .. jeg tror også at det er den eneste udvej efterhånden..

Jeg har 2 computere ud over den der kører Win 2K, og ingen af dem laver den slags numre...

Kommentar
Fra : Markmus1968

Dato : 18-07-04 23:07

Hvordan logger du ind automatisk eller med passord ?

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 18-07-04 23:11

med password .. men det har jeg selv valgt..

Det gør jeg også på de andre maskiner... og de opfører sig ordentligt

Annuller spørgsmålet
Fra : Dansende_T

Dato : 14-05-06 17:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål