/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overførsel af mp3 fra pc til nokia 6230
Fra : benjabenja
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 14-07-04 14:45

Hvordan overøfrer man mp3 filer fra en pc over på memory kortet på en nokia 6230??

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-07-04 14:51

Du bruger programmet PC Suite fra Nokias hjemmeside...

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-04 14:55

Hvis du ikke allerede har Nokias PC Suite kan du downloade det her: http://www.nokia.com/nokia/0,5184,1074,00.html?productId=11

Når det er gjort sørger du for at din InfraRøde-sender i telefonen er aktiveret, og at IR-modtageren på PC'en er aktiveret. Hvis din PC har bluetooth kan du bruge det istedet.

Dernæst placerer du bare telefonen så dens IR peger direkte mod din PC's IR enhed og efter et par sekunder finder enhederne hinanden, og du kan se din telefons oplysninger når du starter PC Suite.

Der kan du kopiere alle de filer du lyster både til og fra telefonen...

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-07-04 14:57

Forkert link... her er det rigtige: http://www.nokia.com/nokia/0,,53397,00.html

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 14-07-04 17:28

Ja alt det software kan du hente MEN du kan også bare pille sd kortet ud af din mobil og sætte det i en kortlæser (70kr i aldi) og så lægge det musik du vil ha over den vej det er langt det hurtigste

Olefahnoe

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 14-07-04 19:53

er der en ir-modtager i alle pcer??

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 14-07-04 19:54

Tak for svaret Harlekin.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-07-04 21:54

nej, man ser det for det meste i bærbare PC'er. Men man kan få det som en USB-pind man kan stikke i PC'en - og så har den en IR-modtager

Kommentar
Fra : henham

Dato : 29-07-04 06:56

er der en der kan hjælpe mig jeg har købt computer i aldi men når jeg putter det kort i der fulgte med min 6230 kan jeg ikke overføre mp3 filer til det kort kan godt med andre

Kommentar
Fra : henham

Dato : 03-08-04 08:37

mange tak men det er når jeg putter kortet i den medfølgende kortlæser som sidder i den pc