/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastatur-problemer på T65
Fra : clembourn
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 21-06-02 16:57

Er jeg den eneste der har problemer med tastaturet på min Ericsson T65? Nogen gange er det så grelt at kun no-knappen virker. Andre gange virker halvdelen af knapperne. Og sjælent virker næsten alle knapper. Hvad kan jeg gøre? Jeg orker næsten ikke at tale med en Elgigant-medarbejder med en IQ på 50 eller en TDC medarbejder på halvdelen. Har du et råd til mig?

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 17:24

Hvor gammel er den, hvis den er under et år skal du henvende dig til din
forhandler, får at få dem til at sende den ind for dig

Hilsen René

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> wrote in message
news:P3HQ8.3505$va.414433@news000.worldonline.dk...
> Er jeg den eneste der har problemer med tastaturet på min Ericsson T65?
> Nogen gange er det så grelt at kun no-knappen virker. Andre gange virker
> halvdelen af knapperne. Og sjælent virker næsten alle knapper. Hvad kan
> jeg gøre? Jeg orker næsten ikke at tale med en Elgigant-medarbejder med
> en IQ på 50 eller en TDC medarbejder på halvdelen. Har du et råd til
> mig?
>
> Hilsen Christian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 18:30

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:P3HQ8.3505$va.414433@news000.worldonline.dk...
> Er jeg den eneste der har problemer med tastaturet på min Ericsson T65?
> Nogen gange er det så grelt at kun no-knappen virker. Andre gange virker
> halvdelen af knapperne. Og sjælent virker næsten alle knapper. Hvad kan
> jeg gøre? Jeg orker næsten ikke at tale med en Elgigant-medarbejder med
> en IQ på 50 eller en TDC medarbejder på halvdelen. Har du et råd til
> mig?

Jeg har ingen problemer...

Johnny
www.hov-hov.dk

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-02 08:47

"René Nautrup" <r.nautrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3d135281$0$71665$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvor gammel er den, hvis den er under et år skal du henvende dig til din
> forhandler, får at få dem til at sende den ind for dig
> "clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> wrote in message
> news:P3HQ8.3505$va.414433@news000.worldonline.dk...
> > Er jeg den eneste der har problemer med tastaturet på min Ericsson T65?

Hvorfor dog det? En forhandler sender den jo bare videre til et værksted.

Det er nemmere, hurtigere og med en bedre ganranti for at fejlmeldingen
bliver formuleret rigtigt, hvis du selv kører hen til et værksted med den.

Prøv www.teleservice.com der har værksteder over det meste af landet. Jeg
har selv brugt den til "brummefejlen", og det tog ½ time så var fejlen
rettet. Hvis din tlf er indenfor reklamationstiden, så koster det dig heller
ikke noget. Ring evt. og få en snak med dem først, så du ved at de har
tastaturet på lager før du besøger dem. Og husk lige den originale bon...

Der er så mange der hele tiden foreslår at man skal indlevere i den butik
man købte tingen, men det er sgu tit nemmere og hurtigere at gå direkte til
værkstedet. Da jeg indtil for et års tid siden solgte al. EDB-udstyr, var
der tit nogle der f.eks. købte Samsungskærme, der insisterede på at
indlevere den i forretningen, selv om garantien tilbød at der kom en mand
hjem til kunden og hentede skærmen for dem U/B! Så tog man sig til hovedet i
baglokalet og tænkte sit...

/Nick

Kommentar
Fra : Naztrida

Dato : 27-06-02 14:50

Jeg kan godt forstå din frustration. Jeg har netop skiftet telefon fra min dejlige Nokia 6210 til Ericssom T65, og jeg sad i går og skulle opdatere telefonbogen - hold op hvor er det frustrerende. Specielt den jkl-tasten vil meget gerne være meget svær at trykke ned. Jeg har ingen løsning på problemet, men ville bare lige sige, at du ikke er den eneste!

/Astrid

Godkendelse af svar
Fra : clembourn

Dato : 27-06-02 15:06

Tak for svaret Nick. Jeg gik ned til Teleservice på Hovedbanegården og de ordnede problemet (dvs. at de skiftede hele telefonen ud, da den ikke kunne repareres). Men jeg slap for at stå foran en ufaglært Elgigantmedarbejder og høre på vrøvl og så ende med at vente i 2 uger. Teleservice klarede det på en dag. Iøvrigt kunne Teleservice ikke finde ud hvad der var galt med telefonen, så jeg kan ikke kaste lys over tasteturdødsmysteriet.

Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 22:13

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:f%DS8.10417$va.1003475@news000.worldonline.dk...
> Tak for svaret Nick. Jeg gik ned til Teleservice på Hovedbanegården og
> de ordnede problemet (dvs. at de skiftede hele telefonen ud, da den ikke
> kunne repareres). Men jeg slap for at stå foran en ufaglært
> Elgigantmedarbejder og høre på vrøvl og så ende med at vente i 2 uger.
> Teleservice klarede det på en dag. Iøvrigt kunne Teleservice ikke finde
> ud hvad der var galt med telefonen, så jeg kan ikke kaste lys over
> tasteturdødsmysteriet.

Tjaaa... jeg vil ikke lave decideret reklame for et firma jeg ikke har noget
med at gøre, men de er nu flinke og hurtige. Og selve konceptet i deres biks
på Hovedbanen er jo genialt.

/Nick