/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Ansøgningsskema om su på www.su.dk
Fra : nullerbullerpige
Vist : 4599 gange
60 point
Dato : 14-07-04 06:55

Hej!
Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et ansøgningsskema til SU???
Det skulle gerne ligge på www.su.dk. Jeg har selv prøvet at hente det derfra, men når jeg åbner det så står der en samme mærkelige tegn, tal og bogstaver...
Du kan evt. sende det til Nullerbullerpige@hotmail.com.
Håber der er en som kan hjælpe...

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 14-07-04 07:59

det kræver at du har er program der hedder Acrobat Reader og det kan du hente her så virker det du prøver på

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 14-07-04 08:00
Kommentar
Fra : asim1

Dato : 14-07-04 08:02
Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-04 09:43

Hej nullerbullerpige,

hvis du kigger nederst på siden: http://www.su.dk/skemaer/default.htm under:

"Vejledning i brugen af SU-skemaerne
Er du i tvivl om, hvordan du bruger SU-skemaerne, kan du læse vejledningen.
Skemaerne ligger som filer i PDF format. Du kan udskrive dem på din printer ved hjælp af programmet Acrobat Reader, som du kan hente gratis hos Adobe. Læs her, hvis du er i tvivl om, hvordan du printer skemaet."

Skal du bare klikke på "Adobe", så kan du få installeret Acrobat Reader.

Mvh
Ivan

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-09-04 14:51

Tak for svaret IBM760.