/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WINDOWS UPDATERINGER!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Myns
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 14-07-04 00:15

Hej.
Kan man hente opdateringer til windows, og selv installerer dem. Gået der noget galt når du installere dem fra windows update, kan man ikke se dem på listen, når man scanner igen efter updates. Så er der nogen der ved hvor man henter dem og selv installerer dem. Jeg ville blive glad hvis der var nogen der kunne hjælpe.
Myns

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 14-07-04 00:22

Hej Myns. Når du installere updateringer via update kan du da se hvilke opdateringer der er lykkedes/mislykket. Den besked plejer så vidt jeg ved at komme. Ligeså kan du se alle dine opdateringer på installationsoversigten:) Håber jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 14-07-04 00:25

Hej Jeanette18.
Ja, det er rigtig hvad du skriver, mens spørgsmålet er jo at man jo skal have alle opdateringerne. Hvor finder man dem som er mislykkes?
Myns

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-07-04 00:27

Ja, du kan gå direkte ind på Microsofts hjemmeside i stedet for at gå via Windows Update.

Så kan du downloade til en mappe og installere dem senere.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-07-04 00:29

Hvis der er nogle, der er mislykkedes, kommer Windows Update scanning vel frem til, at du mangler dem...

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 14-07-04 00:32

Som Hanne skriver, såfremt nogle installationer mislykkes viser windows dem simpelthen når installationsprocessen er afsluttet.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 14-07-04 00:34

Hej Camillasmoster eller Hanne.
Nej det er det der er problemet. Jeg vil prøve dit først forslag.
Myns

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 14-07-04 07:49

Hvis du ikke kan se det - hvordan kan du så se, at du mangler nogen opdateringer???

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-07-04 12:40

Gå dog ind på microsofts hjemmeside og bestil en cd med alle opdateringerne indtil ultimo 2003. Den koster ikke noget og det tager kun max. et par uger at få den, så har man den altid ved hånden til en næste gang.

ellebye

Accepteret svar
Fra : bakka

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-04 15:47

Hej Myns

På denne MS webside kan du finde opdateringer til alle microsofts programmer og downloade dem manuelt: http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?langid=3&displaylang=da
Du bør dog læse beskrivelsen af de enkelte opdateringer grundigt, da der er langt fra alle opdateringer du har brug for det samme gør sig gældende ved automatisk opdatering. MS har f.eks. en Windows XP opdatering til at brænde CD på en nemmere måde, men hvis man ikke har en brænder er den unødvendig og fylder kun op på maskinen.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 19-07-04 01:40

Hej edbhans.
Så er jeg her igen. Jeg kan selvfølgelig se det i windows update under vis installationsoversigt, hvilke der lykkedes og ikke lykkedes.
Myns

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 19-07-04 01:41

Tak for svaret bakka.