/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CAD hjælpe side, men med hvad??
Fra : foxdk
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 13-07-04 23:22

Hejsa allesammen

Jeg har tænkt på at lave en CAD hjælpe side og har masser idér men hvad synes I der mangler på nette???

/foxdk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 08:53

Øh - det var et stort spørgsmål - jeg går ud fra at det er autocad du mener.
Men lav det i HTML så alle kan læse det uden videre i en browser.
Forslag: startopsætning/indstilling af udprint/brug af lag/sort-hvid baggrund
Eyvind.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-07-04 09:16

Der er altså ret mange andre CAD programmer end AutoCad. Så foxdk, skriv lige hvilket program det er du vil lave hjælpesider til.

Nævner lige lidt CAD i flæng.... AutoCad, Inventor, SolidWorks, ME10, SolidDesigner, ProEngineer, Catia, Unigraphics, Rhino, SolidEdge m.fl. og så er der jo et hav af "mindre" CAD programmer både som free- og shareware.

Så afhængig af hvilket program det er du vil beskæftige dig med, er det nok lettere at fortælle dig hvad der "mangler" på nettet.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-07-04 09:19

Eyvind>> Ja det er nok et stort spørgsmål men hvis man ikke spørg kender man ikke svare :)

Jo AutoCAD er jo nok det mest brugte CAD program men har også tænkt på at lave noget om Solidworks, Inventor, ArchiCAD, ADT, MDT, Pro/Engieer & Catia

Men de forslag du kommer med er det ikke nogle der findes på nette i forvejen??

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-07-04 09:23

Berpox>> det var lige netop derfor jeg skrev det på den måde jeg gjorder for vil hører hvad flok mangle er jo dumt at lave noget som andre har lavet :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 09:31

Ok

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-07-04 09:34

Foxdk> Hvilke CAD-programmer kender du indgående?

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 14-07-04 09:37

Berpox>> hvilke programmer jeg kender meget til?? AutoCAD, Solidworks, Inventor, ADT, MDT & lidt ArchiCAD :)