/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor har Kandu ikke markedsgrupperne
Fra : jkrjk2
Vist : 724 gange
1 point
Dato : 21-06-02 09:55

Hej!
Jeg har netop set at der er en person, som søger en der kan unlock hans mobil, på unlock-mobil.
Hertil er der en nyhedsgruppebruger der svarer, at det er forkert gruppe og henviser til marked.....telefoni..mobil.

Det er sgu da træls, at det ikke er muligt at bruge de rigtige grupper gennem Kandu. Er der nogen som kender årsagen?
Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : alice_trauelsen

Modtaget 0 point
Dato : 21-06-02 13:02

Hej
Nej jeg kender ikke grunden, men syntes vi skulle spørge / foreslå Kandu at vi får markedsgrupperne med så vi også kan abonnere på dem, ligesom alle de andre grupper.

Mange hilsner
Alice

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 23:54

Strunt i det der er bare en fra find fem fejl gruppen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:41

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 29-04-04 20:17

Luk hvad?????????????????????
Det er jo ikke besvaret!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-04 22:50

Så lad det rådne op sammen med alle de andre ubesvarede for du regner vel ikke med et svar snart 2 år senere ?????
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 15-01-06 10:20

Tak for svaret alice_trauelsen.