/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sider med pop akkorder?
Fra : Kazistuta
Vist : 342 gange
50 point
Dato : 13-07-04 13:09

Er der nogen, som kan give mig links til nogle sider med pop akkorder? Altså her tænker jeg på mainstream numre, som dem der spilles på f.eks. Voice og P3.
Havde engang en optimal side med pop tablatures, men den er lukket ned for længst.

På forhånd tak for svarene

Kommentar
Fra : kongbuur

Dato : 13-07-04 14:59

http://www.olga.net/ er der 28.000+ sange med tabulatur til guitar og bas. Også en masse nye!

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-07-04 15:36

Tak, men kender godt den side....Jeg mangler dog stadig en side, hvor man kan se, hvilke nye tabs, der er kommet. Og jeg tænker ikke på en side som freshtabs.com, som hovedsagelig indeholder moderne rock numre.

Kommentar
Fra : camved

Dato : 13-07-04 18:06

Hej... Prøv at søg på www.google.dk efter chords eller hvis du spiller guitar kan du søge efter tabs...

Kommentar
Fra : camved

Dato : 13-07-04 18:08

fx kean+chords eller somewhere only we know+chords

Kommentar
Fra : MxTwo

Dato : 18-08-04 19:03

Hey!! Har du prøvet www.ultimate-guitar.com?? Der er en masse tabs og chords (få danske) og der kommer nye til hver dag!!! Jeg selv spiller meget guitar og kan ikk undvære den...

Kommentar
Fra : olebaby

Dato : 21-09-04 19:21

www.mxtabs.net er helt klart også en rigtig god side. Meget up-to-date, og bruger den forresten selv rigtig meget.