/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Uspecificeret?
Fra : hifreak
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 13-07-04 12:09

Hej

Da min kæreste og jeg gerne skulle ud at rejse her i August måned, har vi tænkt på at tage en afbudsrejse. Vi vil meget gerne have at der mindst er en pool der hvor vi vælger at tage hen, men det kan vi vel ikke engang være sikker på vel? Har prøvet at ringe til nogle af rejse selskaberne men det er ret umulig at komme igennem, men har de i det hele taget nogle oplysninger inden afrejsen om det hotel man skal bom, og giver det i det hele taget nogle oplysninger ud?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-07-04 12:16

Hvis du vil betale prisen, kan du selv vælge hotel. Hvis det er uspecifiseret, kan du være heldig at få et dejligt hotel, men du kan også få noget, i ikke kan holde ud at bo i. Men hvis i kun skal sove er det jo ligemeget. Sidst vi var ude at rejse kom der gæster til vores hotel, men det er en dyr løsning at blive opgraderet på rejsemålet.
Torben

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-07-04 12:18

Hej
Nej, I kan ikke få oplysninger om hotellet, for I får først at vide
hvor I skal bo når I ankommer til destinationen, så derfor har de
ingen oplysninger at give jer.
Jeg ved, at (jeg tror) i de fleste selskaber kan man dog ønske
bad/balkon.

Mvh
Mone
og god ferie

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-07-04 12:23

Ved uspecificerede rejser må man tage det der er. Man kan ikke komme med nogen som helst ønsker. Som skrevet kan man være heldig, men i de fleste tilfælde uheldig.
Torben

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-07-04 12:39

>>>bauchmann<<<
Det er ikke helt rigtigt hvad du siger, man kan godt ønske bad/wc!!
(jeg skrev balkon) men det er jeg ikke sikker på.
Se dette link
http://www.apollorejser.dk/huvudsidor/lastmin/cph.html

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-07-04 12:44

Du har ret i bad og toilet, for det mener jeg skal være der, men ikke andet. Dem jeg talte om som blev opgraderet, kom fra et værelse med udsigt til en anden bygning, og når de gik ud af døren, stod de på gaden. Ikke noget med grønne områder eller lignende.
Torben

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-07-04 12:45

Hov.......Det var ikke den side jeg var inde på,
den linker til noget andet end jeg fandt på google.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-07-04 12:49

Jeg var lige inde at kikke. Nederst står der med bad/toilet
Torben

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-04 12:50

Ja, man kan være uheldig, men man kan også være meget
heldig. Jeg har prøvet et par gange, og har været meget
tilfreds.
Men når man rejser på den måde, må man jo være klar over,
at det kan gå begge veje, så hvis man vil være HELT sikker,
skal man ikke vælge den rejseform.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : hifreak

Dato : 13-07-04 12:58

OK det må vi lige tage en snak om så (o;

Godkendelse af svar
Fra : hifreak

Dato : 13-07-04 12:59

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-07-04 13:01

Selv tak.
Jeg håber I får en god ferie.