/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Browser
Fra : Coliniiii
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 13-07-04 09:26

Hej, Jeg har stædig problemer med mit start side den forsøges

skiftet under upstart, men blve forhindred af "Webroot"jeg har

flere gang haft meget hjælp i Kandu og har fler gange meldt

spg.besvaret?Men under en sener opstart melde problemet

igen,Jeg for bl.a for tilført flere steder i fortrukne som "

smileys"det fleste referer til porno sider, mit computer bliver

meget landsomt!!Jeg har flere gang sendt en 'Hijackthisfil' in

til fortolkning og har altid rettet mig efter forslag.Det

eneste måde jeg kan kom til at brug masinen igen er at rette

hijackthis efter det sidste forslag ind fra jer, det må være

noget i register som jeg skal delete men hvad???? HJÆLP!!!!!!!!

MVH Colin
ps: Jeg referere til spg. nr.4461

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 13-07-04 09:40

Ja, nemt er det ikke. Du skal nok have fat i et værktøj for at løse det for altid. Jeg har selv haft held med links som disse:
http://www.spywareremovalauthority.com/uninstall-spyware.html
http://www.spysweeper.com/mysearch-uninstall.html

Det er jo et problem der opstår når man har været i kontakt med "Smileycentral", "Websearch" og den slags ting, som i virkeligheden er Adware og Spyware.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-07-04 10:11

Det kan også være du skal begynde at tænke over hvor dine problemer kommer fra, downloader du fra fildeling eller lignende?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 10:53

Du burde kunne stoppe den i at dukke op når først du har fjernet det ved at installere : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html ..og holde den opdateret.

Du kan også prøve den 'nye' Spybot S&D : http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

Den har en 'ny' ting kaldet 'teatimer' der næsten som en firewall advarer, når et program prøver at ændre din registreringsdatabase.

Spybot skal selvfølgelig som Spywareblaster og anti-virus programmer opdateres jævnligt

</MOLOKYLE>