/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Gratis opskrifter på perlesyning søges!
Fra : Rahbech
Vist : 3389 gange
50 point
Dato : 12-07-04 23:34

Ligger nogen mon inde med nogle opskrifter på perlesyning, som de vil scanne ind og sende til mig? Jeg søger bl.a. et mønster med et Dannebrogs-splitflag på ca 15x20 cm... kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-07-04 02:22

Hej Rahbech.
Her er lidt du kan lege med:

http://geocities.com/Marit_O_Andersen/perlesyning.html

der er gratis opskrifter. God fornøjelse mvh Benny

Kommentar
Fra : Pia62

Dato : 12-08-04 11:35

Hej. Jeg har de små splitflag. så jeg kan tælle den op til den st. Hilsen Pia62.

Kommentar
Fra : Rahbech

Dato : 15-08-04 22:01

Hej Pia!

Ej, hvor det lyder skønt! Jeg skal bruge dem som borddekoration til en fødselsdag om lang tid, så jeg køber bare selve "flagstangen" så den passer til... Du må meget, meget gerne sende mig mønstret! Min e-mail er rahbech@yahoo.dk. Tusind tak - sig endelig, hvis jeg kan gøre noget til gengæld!

Mange hilsner Rahbech

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 03-01-05 07:57

du kan få din bibliotekar til at bestille de af stenbodens opskrifter, der findes på danske biblioteker, hjem!tpjevser.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 03-01-05 13:27

der er omkring 20 forskellige hæfter på bibliotekerne.tpjevser

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 28-09-05 08:20

jeg har nogle opskrifter på perlesyning, jeg kan sende til dig. tpjevser