/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Salg af Malawi Chiclider...!
Fra : jacob_waino
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 12-07-04 22:39

Jeg har to store Blå Ahli til salg.

De er begge to ca. 10-12 cm. lange. Og meget farverige.
De har aldrig været syge og er meget interesseret i at parre sig. Problemet er at jeg ikke har plads til dem mere p.g.a. deres størrelse.
Jeg bor i Nordjylland, så der skal nok ikke være du store kørerafstande...!

Hvis der er nogen der er interesseret, så skriv lige, så kan vi udveksle mail til at starte med.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-04 20:44

Ved ikke om du er klar over, at der også er andre akvariesider hvor du kan sætte dine fisk til salg.
Der er også noget der hedder Dyrenettet.dk der har en side med fisk

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 19-09-04 19:27

hej hvor stort akv. skal de have ..?? hilsen kga

Kommentar
Fra : jacob_waino

Dato : 20-09-04 07:48

Fiskene er solgt - jeg beklager meget......

Men til dit spørgsmål Kga, så skal Blå Ahli have mindst 400 L vand, når de er så store som de her var. Da de blev solgt kom de i et 1100 L akvarium, og de er blevet større endnu.