/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
drage hjælp
Fra : tronddk
Vist : 393 gange
19 point
Dato : 12-07-04 22:30

davs alle sammmen jeg har ca 2 drager som er 2 linet (og en masse 1 linet) hvordan maler man sådan nogle (de 2 linet) (de er købt) for jeg ved at hvis man bare putter noget normal på så skaller det af nogel de ved hva for noget man skal bruge ?

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 12-07-04 23:06

Kunne forestille mig, at du skal bruge spray-maling, som kan tåle vand... Pas på med laget, det skal kun være ultra tyndt!!

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 19 point
Dato : 13-07-04 03:28

stoffave kan vel klare det !
Du kan male det på med en pensel
kan købes i hobbyforretninger eller hos købmanden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-04 03:37

glemte lige..
brug tape til markering så farven ikke løber ud hvor du ikke vil have den.
det skal trykkes hårdt mod stoffet.

http://dragecity.dk/
kan du også finde en masse løsdele til drager eks.
farvet ripstoptape http://dragecity.dk/kategori.asp?show=tilbehor&id=23

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Boozer

Dato : 13-07-04 13:01

Hvad er det for et nyt computerspil...det har jeg aldrig hørt om...

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 15-08-04 16:10

Tak for svaret natmaden.