/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i win xp
Fra : Sniper12
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 12-07-04 22:19

Jeg er begyndt at få en fejl, når jeg vil åbne nogle af mine programmer. Fejlen lyder (c:\????????????\????.exe er ikke et gyldigt win32-program) hvad kan man gøre uden at skulle installere alle de programmer igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 22:27

Er det en fejl der er opstået lang tid efter du har installeret programmet?

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 12-07-04 22:35

Den kommer på 25 % af mine programmer, og fejlen er først kommet i dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 22:38

Ok, så ville jeg lige slå et smut inde omkring www.spywarefri, og bruge deres online værktøjer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 22:39

Undskyld linket er www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 12-07-04 22:44

Der er ikke noget jeg har tjekket det. men programmerne virker hvis jeg installere dem igen, igder bare ikke installere dem allesammen igen :(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 22:51

Ok hvis du siger det Prøv at lave en systemgendannelse hvis du har XP eller winME

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 12-07-04 23:47

Og det er ikke fordi, du har kopieret nogle af programmerne ind i stedet for at installere?

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 13-07-04 00:39

Har du prøvet med en repair med win-cd'en??
Jeg har prøvet nået ligende og det virkede efter en repiar

/Morten

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 13-07-04 01:09

Nej jeg har ikke kopiret nogle programmer ind, jeg ved godt men skal installere den ellers smider den jo heller ikke filer i reg basen, den gik helt ned nu. Og jeg har kæmpet med den i siden kl 23. Jeg har lavet en repair med cd'en med det virkede heller ikke så den fik en ny inst oven på, så nu skal jeg til at installere alle programmer igen, det er noget lort, men sådan går det. til sidet kunne jeg ikke engang logge på win den kom og bedte om password og så genstartede den bare igen, jeg tror mere det er en virus eller noget andet der gik amok.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-07-04 02:36

Synes du sagde du havde været inde på spywarefri.dk?

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 13-07-04 02:37

Hvis du har en anden computer vil jeg råde dig til at rede de filer du kan fra din harddisk.

Men jeg går i seng nu skal op kl 9:00...

/Morten

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 13-07-04 10:23

>>tedd jeg skrev jeg havde scannet for spyware, men den køre stadig af HT så jeg vil lige se om jeg ikke kan gemme alt på den anden hd og så installede det hele igen :(