/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel på sang ?
Fra : fikken
Vist : 491 gange
20 point
Dato : 20-06-02 22:31

Er der nogen der kan hjælpe med titel og evt. sanger på et nummer, hvis omkvæd lyder nogenlunde sådan her: "I don't know where, don't know when, don't know why" ?

Det er en ældre amerikansk/engelsk sang. For nylig hørte jeg dog at Niels Hausgaard brugte den som afslutningsnummer i hans show i en dansk version.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-06-02 00:01

kan du ikke mere af sangen (måske bare enkelte ord) så er det nemmere at søge på nettet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 22:48

We`ll meet again
(don`t know where, don`t know when, but I know we`ll meet again some sunny
day)
Det må være den du tænker på.
Claus
"fikken" <fikken.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZSqQ8.3019$va.350144@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe med titel og evt. sanger på et nummer, hvis
> omkvæd lyder nogenlunde sådan her: "I don't know where, don't know when,
> don't know why" ?
>
> Det er en ældre amerikansk/engelsk sang. For nylig hørte jeg dog at
> Niels Hausgaard brugte den som afslutningsnummer i hans show i en dansk
> version.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-06-02 00:35
Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 20 point
Dato : 21-06-02 00:39

http://www.poeticexpressions.co.uk/poems/wellmeetagain.htm

og her http://www.snaithprimary.eril.net/sheet7.htm kan du endda hente sangen (om det er lovligt ved jeg ikke, men det må du jo så tage på dine egne skuldre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-06-02 04:15

Hejsa Fikken

Det lyder som we'll meet again, og husker jeg ikke helt galt, så var det
Vera Lynn der sang den. Som du selv antyder er det en ældre sag, men skulle
ikke være svær at finde.

M.V.H....Benny

"fikken" <fikken.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZSqQ8.3019$va.350144@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe med titel og evt. sanger på et nummer, hvis
> omkvæd lyder nogenlunde sådan her: "I don't know where, don't know when,
> don't know why" ?
>
> Det er en ældre amerikansk/engelsk sang. For nylig hørte jeg dog at
> Niels Hausgaard brugte den som afslutningsnummer i hans show i en dansk
> version.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>